Συμβουλές προπόνησης για γερούς μύες

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 11 Σεπτεμβρίου 2015, 18:04
Συμβουλές προπόνησης για γερούς  μύες

Πριν ξεκινήσεις την προπόνηση, βεβαιώσουμε πως κάνεις ορισμένα πράγματα σωστά. Όσο πιο αποδοτική είναι η προπόνησή σου, τόσο περισσότερο βάρος θα χάσεις.

1. Καλό ζέσταμα κάθε φορά πριν ξεκινήσεις να σηκώνεις βάρη. Έτσι, ζεσταίνονται οι μύες σου και αποφεύγεις τους τραυματισμούς. Μπορείς να ζεσταθείς με λίγες ασκήσεις cardio ή με set των ασκήσεων που θα ακολουθήσουν με λιγότερα όμως κιλά.


2. Σήκωνε και άφηνε τα βάρη αργά. Μην κάνεις γρήγορες κινήσεις. Επίσης, αν δεν μπορείς να μείνεις σταθερός όταν σηκώνεις τα βάρη μάλλον πρέπει να μειώσεις τα κιλά.

3. Στάσου με σωστή στάση σώματος. Δώσε προσοχή στη στάση του σώματος σου και κράτα σφιχτούς τους κοιλιακούς σου σε κάθε κίνηση ώστε να προστατεύεις τη σπονδηλική σου στήλη και να διατηρείς την ισορροπία σου.

Επίσης, όταν προγραμματίζεις την εβδομαδιαία άσκησή σου, μην ξεχνάς τις μέρες ξεκούρασης, είναι τόσο σημαντικές όσο οι μέρες άσκησης. Το σώμα σου θέλει ξεκούραση.

Τις  μέρες ξεκούρασης οι μύες μεγαλώνουν και αλλάζουν, οπότε μην ασκείς την ίδια ομάδα μυών δύο μέρες στη σειρά. Η εναλλαγή είναι πολύ σημαντική σε ένα υγιές πρόγραμμα άσκησης όπως και σε ένα υγιές πρόγραμμα διατροφής. Κάνε αλλαγές στο πρόγραμμα και μην αφήνεις τίποτα εκτός.

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 11 Σεπτεμβρίου 2015, 19:12