Τα 5 λάθη στην προπόνηση TRX

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2015, 16:00
Τα 5 λάθη στην προπόνηση TRX

της Κατερίνας Ζουμποπούλου-TRX Istructor Personal Trainer

 H προπόνηση Trx Suspension Training ολοένα και περισσότερο γίνεται η αγαπημένη προπόνηση των ατόμων που θέλουν αποτελέσματα στην εκγύμνασή τους δεδομενου ότι ο ιμάντας έχει εργονομική σχεδίαση για να ενισχύσει το σώμα μας αλλά και να αυξήσει την συνολική λειτουργικότητα της φυσικής μας κατάστασης.

Ωστόσο τα παραπάνω έχουν την αναμενόμενη αποτελεσματικότητα μόνο όταν η χρήση του Trx γίνεται με ορθό τρόπο και όχι με επιπολαιότητα. Σε αντίθετη περίπτωση η λανθασμένη χρήση του  και χωρίς την επίβλεψη του Trx Trainer κατά την προπόνηση μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμούς.

Εδώ είμαστε για να μεγιστοποιήσουμε τις αποδόσεις σας και να επισημάνουμε ορισμένα από τα λάθη κατά την προπόνηση.

 1.Η ψυχική διέγερση είναι το κλειδί όταν ασχολούμαστε με το Trx..Είτε αρχάριος είτε προχωρημένος στην συγκεκριμένη προπόνηση πρέπει να εφαρμόσουμε το μυαλό μας για να εστιάσουμε στους μύες που γυμνάζουμε για να έχουμε την άμεση συμμετοχή του. Άρα παιδιά FOCUS!

2.Τα πόδια πρέπει να τοποθετούνται πάντα σωστά γιατί διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο σε κάθε άσκηση με τον ιμάντα. Τα πόδια μας ανάλογα την κλίση και την ένταση της ασκήσεως πρέπει να είναι σταθερά και να πατούν γερά στο έδαφος.

3.Ορισμένες φορές κατά την προπόνηση ξεχνάμε να βάλουμε σε λειτουργία τον πυρήνα μας κατά την εκτέλεση της άσκησης. Είναι επιτακτική η ανάγκη να κρατάμε πάντα σφιχτά τον πυρήνα και να προσπαθούμε να έχουμε το σώμα μας σε στάση σανίδα αποφεύγοντας έτσι και την πιθανότητα τραυματισμού.

 4.Απαραίτητα κατά την εκγύμνασή μας ο ιμάντας πρέπει να είναι τεντωμένος καθ’όλη την διάρκεια των ασκήσεων. Όταν ο ιμάντας είναι χαλαρός δε σημαίνει ότι είναι χαλαρή η άσκηση όπως νομίζουν οι περισσότεροι αθλούμενοι αλλά η στάση του σώματός μας είναι λάθος άρα και η εκτέλεση της άσκησης.

5.Έχοντας στο μυαλό μας ποιους μυς πρέπει να δουλέψουμε σωστά χάνουμε ταυτόχρονα τον σωστό τρόπο που πρέπει να είναι τοποθετημένο το σώμα μας. Σε αυτή την περίπτωση αλλά και στις παραπάνω που ανέφερα ζητάμε από τον Trx Trainer να μας αξιολογήσει και να μας καθοδηγήσει σωστά.

Όσοι ακολουθούν τους παραπάνω κανόνες και δεν κάνουν του ´´κεφαλιού τους¨ στην προπόνηση με ιμάντα θα απολαύσουν σύντομα τα αποτελέσματα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και φυσικά στην προσπάθεια τους αυτή θα είναι πάντα δίπλα τους ο έμπειρος προπονητής.
                   

                      Keep It Simple Studs!!!

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2015, 16:00