AFTERBURN TRAINING-EPOC: Το κλειδί για ταχύτερο αδυνάτισμα & πώς θα το πετύχουμε!

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 11 Μαΐου 2020, 14:27
AFTERBURN TRAINING-EPOC: Το κλειδί για ταχύτερο αδυνάτισμα & πώς θα το πετύχουμε!

Στο παρακάτω άρθρο θα αναλύσουμε τι είναι το AFTERBURN TRAINING/EPOC και σε τι ωφελεί τον οργανισμό μας στην προσπάθεια μας να κάψουμε παραπάνω θερμίδες.

Ο τίτλος στα αγγλικά ερμηνεύεται ως ''μεταπροπονητική καύση θερμίδων''. Όπως όλοι καταλαβαίνουμε αυτό σημαίνει ότι μετά την προπόνηση ο οργανισμός καίει μεγαλύτερη ποσότητα θερμίδων απ' ότι θα έκαιγε αν δεν κάναμε προπόνηση. Αυτό το φαινόμενο επέρχεται όταν κατά την διάρκεια της προπόνησης οι απαιτήσεις του οξυγόνου βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα. Ο οργανισμός για να αναπληρώσει το χαμένο οξυγόνο στους ιστούς του σώματος αναγκάζεται να κάψει επιπλέον θερμίδες και η διάρκεια του μηχανισμού αυτού μπορεί να διαρκέσει έως 48 ώρες μετά την προπόνηση. Με αυτόν τον τρόπο λοιπόν μπορούμε πολύ πιο εύκολα να χάσουμε παραπάνω θερμίδες κι έτσι να πετύχουμε το στόχο μας, δηλαδή την μείωση του σωματικού λίπους.

Μπορούν όμως όλες οι προπονήσεις να οδηγήσουν σε μεταπροπονητικό κάψιμο θερμίδων;
Σαφώς και όχι.

Ας αναφέρουμε πρώτα ποιο είδος προπόνησης δεν μπορεί να μας οδηγήσει σε EPOC.

Χαμηλής ένταση προπόνηση. Το συνεχόμενο τρέξιμο χαμηλή έντασης jogging, βάδην λόγω της μειωμένης απαίτησης του οργανισμού για οξυγόνο δεν μας ωθεί μετά την προπόνηση στο να κάψουμε παραπάνω θερμίδες.

Διάβασε τη συνέχεια του άρθρου στο Coremag.gr!

 

 

 

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 11 Μαΐου 2020, 14:27