Τι να κάνεις όταν δεν έχεις όρεξη για γυμναστήριo

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2020, 15:25
Τι να κάνεις όταν δεν έχεις όρεξη για γυμναστήριo

Μην ξεγραφτείς ακόμα από το γυμναστήριο, μόλις άρχισες!

Γενικά οι Έλληνες πρέπει απεγνωσμένα να περνούμε περισσότερο χρόνο στο γυμναστήριο, επειδή είμαστε υπέρβαροι και υποφέρουμε από όλα τα σχετικά προβλήματα που σχετίζονται με την παχυσαρκία. Καρδιακές παθήσεις, διαβήτης και υψηλός κίνδυνος αγγειακών εγκεφαλικών επεισοδίων. Ένας ολόκληρος κλάδος έχει γιγαντωθεί γύρω από τον τρόπο να ρίξουμε αυτά τα ανεπιθύμητα κιλά, αλλά ο μόνος υγιεινός τρόπος για να χάσουμε βάρος και να τα διατηρήσουμε σε φυσιολογικά επίπεδα παραμένει ο ίδιος: υγιεινή διατροφή και τακτική άσκηση.

Αλλά εδώ μπαίνουν οι δικαιολογίες για να φέρουν εμπόδια στον δρόμο της απώλειας κιλών. Μια από τις πιο συνηθισμένες δικαιολογίες για να αποφύγουμε την άσκηση είναι ότι βρίσκουμε βαρετό το γυμναστήριο και δεν έχουμε όρεξη (κι εγώ μαζί σας). Ακόμα κι αν ξέρουμε ότι είναι καλό για την υγεία και το σώμα μας, η ιδέα να αφιερώνουμε 30 - 60 λεπτά μέσα σε ένα γυμναστήριο μοιάζει σαν το βασανιστήριο της σταγόνας. Εάν το βρίσκεις και εσύ βαρετό και δεν έχεις όρεξη για γυμναστήριο, να τι μπορείς να κάνεις.

Διαβάστε τη συνέχεια στο coremag.gr!

 

 

 

 

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2020, 15:25