της Κατερίνας Ζουμποπούλου TRX Istructor Personal Trainer

Η προπόνηση με ιμάντες για όποιον την επιλέξει από τον αρχάριο αθλούμενο μέχρι τους δρομείς, ποδηλάτες ή αθλητές δύναμης το μόνο σίγουρο είναι ότι θα τους κάνει φανατικούς υποστηρικτές τις συγκεκριμένης εκγύμνασης και δεν θα “ξεκολλάνε”!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κάθε μέρα στην προπόνησή του ο αθλούμενος εξελίσσεται ολοκληρωτικά από το μυαλό το σώμα αλλά και την ψυχοσύνθεσή του. Κατά κύριο λόγο το Trx πολλοί ότι δουλεύει μόνο τους μύες του σώματός μας. Στο σημείο αυτό πρέπει να γνωρίζετε ότι οι ασκήσεις-κινήσεις που δίνονται από τον Trx Trainer έχουν επίσης στόχο και την αύξηση των καρδιακών σας παλμών.

Σε πολλές από αυτές λειτουργούν ταυτόχρονα πολλοί μύες και απαιτείται αρκετό οξυγόνο. Αυτό έχει ως συνέπεια να αυξάνει κατακόρυφα τους ρυθμούς της καρδιάς καθώς κρατάμε μία κίνηση ή κατά την επανάληψη αυτής.

Ασκήσεις που δουλεύουν Cardio είναι οι παρακάτω.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

1.Κρατάμε τις λαβές με το σώμα απέναντι στον ιμάντα. Διατηρώ τα χέρια μακριά από το σώμα ενώ τα πόδια είναι σε στάση προβολής. Στην συνέχεια κάνω κάθισμα μέχρι το  μπροστινό γόνατο να είναι σε γωνία 90 μοιρών ενώ το πίσω γόνατο να είναι παράλληλα με το πάτωμα. Αργά και την δύναμη στα πόδια κάνω άλμα στον αέρα και επιστρέφω. 


2.Κρατώντας τις λαβές του Trx μπροστά και τα χέρια στην επέκταση στο ύψος της μέσης κάνω ένα βήμα πίσω σε χαμηλό κάθισμα έτσι ώστε το πίσω πόδι να εκτείνεται από πίσω σας σε ευθυγράμμιση με τον κορμό σας ενώ το μπροστινό πόδι είναι λυγισμένο σε γωνία 90 μοιρών.

 Στην συνέχεια κάνω άλμα κατευθείαν πάνω πατώντας δυνατά στο μπροστινό πόδι ενώ το γόνατο του πίσω ποδιού το οδηγούμε προς τα εμπρός. 


Δοκιμάστε όσοι ακόμη είστε δύσπιστοι και νιώστε τους καρδιακούς ρυθμούς μαζί με την δύναμη και εκτοξεύονται…And Have Fun Guys!!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης