Call of Duty: Ghosts All-Access Report

Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013, 22:20
Call of Duty: Ghosts All-Access Report

Πριν από λίγη ώρα τελείωσε το livestream του Call of Duty: Ghosts και είδαμε αρκετά νέα χαρακτηριστικά τα οποία θα βρείτε παρακάτω. Ο κύριος παρουσιαστής για το All-Access ήταν ο Geoff Keighley ενώ η Justine Ezarik είχε συμπληρωματικό ρόλο σε αυτή την παρουσίαση. Στην σκηνή ανέβηκε Mark Rubin της Infinity Ward, είδαμε βίντεο συνέντευξη με άλλους δημιουργούς και στο τέλος δέκα ολόκληρα λεπτά από gameplay.

Στην αρχή είδαμε ένα σύντομο gameplay video από μια αποστολή στο νερό. Η αποστολή αυτή έμοιαζε αρκετά με τις άλλες που έχουμε δει όπου εσείς μαζί με έναν φίλο σας προχωράτε σιγά σιγά και σκοτώνετε τους αντιπάλους έναν έναν με τον σωστό συγχρονισμό.

Βέβαια εδώ υπάρχουν δύο μεγάλες διαφορές που τυχαίνει να είναι και μεγάλες. Πρώτον δεν έχετε ρούχα sniper ή φόρμα παραλλαγής αλλά στολή δύτη με μάσκα και φιάλη οξυγόνου και δεύτερον πυροβολάτε μέσα στο νερό. Κατά κάποιο τρόπο το νερό δεν εμποδίζει το όπλο από το να πυροβολήσει αλλά και ούτε μειώνει το range της βολής. Ύστερα από αυτό, είδαμε έναν από τους δύο στρατιώτες να χρησιμοποιεί ένα gadget που μοιάζει με τορπίλη την οποία έσπρωξε με το χέρι προς το μέρος των εχθρών. Δεν περιμέναμε ρεαλισμό σε ένα Call of Duty αλλά αυτά τα δύο παραήταν ψεύτικα…

Ύστερα η Justine κάλεσε τον executive producer της Infinity Ward, Mark Rubin, και τον ρώτησε για το σενάριο. Ο Mark δεν έδωσε πολλές λεπτομέρειες παρά έξω αλλά είπε ότι οι Ghosts θα είναι πρώην κυβερνητικοί στρατιώτες οι οποίοι έχουν παραιτηθεί από τα καθήκοντά τους και δουλεύουν μόνοι τους. Ύστερα από αυτό, μας μίλησε και για κάτι άλλο που έχει τραβήξει την προσοχή από τη στιγμή που ανακοινώθηκε το Call of Duty: Ghosts, τον σκύλο της ομάδας. Έχουμε δει ότι σε προηγούμενα Call of Duty οι σκύλοι ήταν κυρίως εχθροί μας και όσο και να έχει όλοι τους μισούσαμε γιατί ως φύλακες των αντιπάλων μας, καταλάβαιναν πότε θέλαμε να επιτεθούμε. Στο Ghosts, ο σκύλος θα είναι ο καλύτερός σας σύμμαχος, ισάξιος με οποιονδήποτε άλλο στρατιώτη.

Θα μπορεί να κάνει stealth kills και να ελέγχει έναν χώρο πριν μπείτε εσείς, κάτι που είναι αρκετά χρήσιμο. Η στολή του σκύλου έχει αισθητήρα δόνησης έτσι ώστε να του υποδεικνύετε τον δρόμο και ένα ακουστικό κοντά στο αυτί του για να ακούει τις εντολές που θα του δίνετε μέσα από το μικρόφωνό σας. Επίσης έχει μια κάμερα στο μπροστινό μέρος η οποία είναι συνδεδεμένη με την οθόνη σας. Θα μπορείτε να καθοδηγείτε τον σκύλο σε μέρη τα οποία δεν μπορείτε να πάτε και κρατώντας την κάμερα σταθερή να δείτε ακριβώς τον στόχο και να τον πυροβολήσετε.

Αφού ο σκύλος είναι τόσο σημαντικός δεν θα μπορούσε ο πρωταγωνιστής να τον φωνάζει “dog” και έτσι του έδωσαν ένα όνομα. Το όνομα του σκύλου είναι Riley. Όπως σας είχαμε ενημερώσει και σε προηγούμενο άρθρο μας, ο σκύλος αυτός αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τον δημοσιογράφο και indie developer, Brandon Sheffield, ο οποίος δημιούργησε ένα απλό browser game στο οποίο δείχνει πως θα ήταν το Call of Duty: Ghosts αν το παίζατε ως σκυλιά.

Θα δούμε περισσότερα σχετικά με το Call of Duty: Ghosts στην Ε3. Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα των συνεντεύξεων τύπου της E3. Μείνετε συντονισμένοι στο GameWorld για να παρακολουθήσετε live όλες τις press conference και να μάθετε πρώτοι τα νέα!

Τελευταία ενημέρωση: Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013, 22:20