Όπως επιβεβαίωσε η Guerrilla Games σε ένα event στο Άμστερνταμ, το Killzone: Shadow Fall που θα γίνει διαθέσιμο με την κυκλοφορία του PlayStation 4, θα καταλαμβάνει γύρω στα 39,7GB αποθηκευτικού χώρου στον σκληρό σας δίσκο. Με την χρησιμοποίηση του συστήματος PlayGo της Sony – το οποίο σας επιτρέπει να παίξετε τον τίτλο ενώ κατεβαίνει – θα μπορείτε να απολαύσετε το νέο κεφάλαιο της σειράς αφότου κατέβουν τα πρώτα 7.5GB.

Υπήρχε μια σύγχυση γύρω από το μέγεθος που θα καταλαμβάνουν οι next-gen τίτλοι μετά τα όσα είπε ο διευθύνων της Sony στο Ηνωμένο Βασίλειο Fergal Gara, ότι το Killzone θα καταλάμβανε γύρω στα 50GB και ότι η έκδοση του Call of Duty: Ghosts για PC θα απαιτούσε 50GB σκληρού δίσκου (Η Infinity Ward μείωσε το ποσό τώρα στα 40GB). Με το μοντέλο ψηφιακών αγορών που φαίνεται να προτιμάται στις νέες κονσόλες, και με τους servers να δυσκολεύονται να διανέμουν τίτλους όπως το GTA5, πώς θα μπορούσαν οι αδύναμες συνδέσεις internet και οι μικροί σκληροί δίσκοι να ανταπεξέλθουν με όλα αυτά τα δεδομένα; Και γιατί είναι το Killzone: Shadow Fall τόσο μεγάλο σε χωρητικότητα;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κύριος παράγοντας φαίνεται να είναι τα υψηλής ποιότητας στοιχεία που χρησιμοποιούνται από το PS4. Ο τεχνικός διευθυντής της Guerrilla Games Michiel van der Leeuw αναφέρει: “Το μεγαλύτερο μέρος των δεδομένων καταλαμβάνετε από τα textures. Πιστεύω ότι έχουμε καταφέρει περισσότερα απ’ό,τι οι άλλοι τίτλοι που θα κυκλοφορήσουν ταυτόχρονα σε δύο γενιές κονσόλων, επειδή δεν διαφοροποιήθηκαν στοιχεία στο Killzone ούτως ώστε να εξυπηρετηθούν οι παλιάς γενιάς κονσόλες.” Τόνισε, επίσης, το μεγάλο βάρος το οποίο δώθηκε στην υλοποίηση των επιπέδων του πρόσφατου Killzone, σε σχέση με τα παλιά: “Η επιφάνεια των επιπέδων, θα είναι περίπου 10 φορές μεγαλύτερη απ’όσο ήταν στο Killzone 3”.

O Michiel van der Leeuw διαβεβαίωσε επίσης ότι σκληρή δουλειά έγινε επίσης για την βελτιστοποίηση του μεγέθους του τίτλου, ούτως ώστε να μπορούν να παίξουν όσο πιο πολλοί παίκτες γίνεται, όσο το δυνατόν συντομότερο. Οι next-gen κονσόλες παρουσιάζουν στους προγραμματιστές μια δύσκολη πρόκληση, καθώς από τη μια μπορούν να εκμεταλλευτούν τις δυνατές GPU και την υψηλή RAM, ενώ από την άλλη, η προτίμηση που υπάρχει από τη Sony για την ψηφιακή διανομή των τίτλων, κάνει τους καταναλωτές να είναι σκεπτικοί για τα μεγάλα σε μέγεθος παιχνίδια.

Αυτός ο γρίφος παρουσιάζεται άψογα στο γεγονός ότι το Killzone 3 είχε μέγεθος 41.5GB,  ήταν δηλαδή μεγαλύτερο απ’ό,τι θα είναι το Shadow Fall. Η Guerilla αναπαρήγαγε τα textures σε κάθε επίπεδο ώστε να γίνει γρηγορότερα η ψηφιακή διανομή του τίτλου, αδιαφορώντας για το μέγεθός του. Όπως φάνηκε, αυτή η τακτική δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει στο PS4, γι’αυτό ο van der Leeuw και η ομάδα του έπρεπε να βρουν ένα άλλο τρόπο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

“Σε κάποιο σημείο τα δεδομένα που εμπεριέχονταν στον ψηφιακό δίσκο ήταν γύρω στα 180GB. Άμα καταφέρναμε να προσθέσουμε και όλα τα επίπεδα μέσα, το μέγεθος του θα ξεπερνούσε τα 290GB. Έπρεπε να αναμορφώσουμε ολοκληρωτικά την αρχιτεκτονική που χρησιμοποιούσαμε για να χωρέσουμε τόσα δεδομένα. Δουλέψαμε σκληρά – κάτι για το οποίο είμαι περήφανος – ώστε να βελτιστοποιήσουμε την τρόπο πρόσβασης στα δεδομένα. Η Sony έφτιαξε ειδικές βιβλιοθήκες για μας, καθώς ήμαστε οι πρώτοι που αντιμετωπίσαμε τέτοιου είδους προβλήματα.”

Για αυτούς που επέλεξαν να αγοράσουν το Killzone Shadow Fall από το PlayStation Store, το νέο σύστημα της Sony, που ακούει στο όνομα PlayGo, καταφέρνει να μειώσει τα προβλήματα που τους προκαλεί το μεγάλο μέγεθος του τίτλου – σε σημείο που μια καλή σύνδεση internet θα τους επιτρέψει να κατεβάσουν τα πρώτα 7.5GB και να αρχίσουν να παίζουν το πρώτο επίπεδο,  την στιγμή που κατεβαίνει το δεύτερο στάδιο – και να έχουν κατεβάσει μέχρι την επόμενη μέρα ολόκληρο τον τίτλο.

Ο Michiel van der Leeuw αναφέρει: “Πιστεύω ότι πολλοί μπορούν να το κάνουν αυτό. Το πρόβλημα είναι τα πρώτα 7.5GB.Την επόμενη φορά θα προσπαθήσουμε να σχεδιάσουμε κάτι το οποίο δεν θα θέσει σε κίνδυνο και παράλληλα θα κάνει ευκολότερη τη λήψη του.”

Ο τεχνικός διευθυντής της βρετανικής Sony είναι επίσης περήφανος για τους μικρούς χρόνους φόρτωσης, είτε το καινούργιο Killzone τρέχει από το σκληρό δίσκο, είτε από το Blu-ray player, ο οποίος σιχαίνεται γενικά τον αρκετό χρόνο που κάνουν άλλοι τίτλοι της εποχής για να ξεκινήσουν.  Η Guerrilla Gamesέχει αποκλείσει εντελώς την φόρτωση κατά τη διάρκεια των επιπέδων, μετά από την αρχική φόρτωση 30 δευτερολέπτων που απαιτείται. Ακόμα, αφαίρεσε όλα τα λογότυπα και τα splash screens που εμφανίζονταν κατά την εκκίνηση του παιχνιδιού.

Κλείνοντας με το άρθρο, παραθέτουμε ένα 10λεπτο video που περιλαμβάνει τη συνέντευξη του επικεφαλή σχεδιαστή του Killzone: Shadow Fall, Eric Boltjes, συνοδευόμενου από in-game σκηνές από το multiplayer του τίτλου. Ανάμεσα στα θέματα που καλύπτει ο Boltjes, βρίσκονται και τα προσαρμοσμένα Warzones, τα οποία σας επιτρέπουν να συμπεριλάβετε στο multiplayer επίπεδα και ικανότητες της επιλογής σας, και να τα μοιραστείτε με άλλους παίκτες.  Ο Boltjes εξηγεί επίσης το πώς θα μπορέσει να αντισταθμιστεί η κατάσταση για τους καινούργιους παίκτες – θα μπορείτε να έχετε στην κατοχή σας οποιοδήποτε όπλο από το ξεκίνημα του παιχνιδιούμ χωρίς να χρειάζεται να παίξετε για να το ξεκλειδώσετε.

{youtube}DaSsjCBxArE{/youtube}

To Killzone: Shadow Fall αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 29 Νοεμβρίου για PlayStation 4.

Συντάκτης: england6-11@hotmail.com (Γιώργος Εγγλέζος)
Πηγή: GameWorld.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης