Ένα περίεργο περιστατικό συνέβη χθες Τετάρτη 15 Ιανουαρίου σε κατάστημα γνωστής εταιρείας παρόχου κινητής τηλεφωνίας και κατεγράφη από αναγνώστη του GameWorld.

Πελάτης της εταιρείας μπήκε στο κατάστημα και ζήτησε από την πωλήτρια να πάρει ένα iPhone 5 “τζάμπα” καθότι ήταν πελάτης της. Η υπάλληλος του είπε ότι κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό, ενώ σύμφωνα με όσα άκουσε ο αναγνώστης μας δεν υπήρξε κανένας διάλογος σχετικά με επιδότηση. Στον πελάτη προτάθηκαν διάφορα ακόμη smartphones όπως τα Samsung Galaxy, όπως εκείνος ήταν ανένδοτος. “Θέλω να μου δώσετε ένα iPhone δωρεάν”.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όταν η υπάλληλος φάνηκε να λέει την τελευταία της κουβέντα τότε ο πελάτης της λέει την φράση “Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;”. Οι υπάλληλοι του καταστήματος έστρεψαν το κεφάλι τους όταν ο νεαρός έβγαλε από το σακάκι του επτά λογαριασμούς που ανήκαν σε ισάριθμα πρόσωπα. Οι λογαριασμοί αυτοί είχαν υψηλές χρεώσεις και κατά κανόνα ξεπερνούσαν το όριο του παγίου τους, συγκεκριμένα ο ίδιος τον τελευταίο μήνα είχε πληρώσει 180 ευρώ. “Αν δεν μου δώσεις ένα iPhone φεύγουμε από την εταιρεία σας μαζί με την οικογένειά μου” είπε με αυστηρό ύφος, αναγκάζοντας την πωλήτρια του καταστήματος να φωνάξει τον προϊστάμενό της.

Μετά από λίγη ώρα κι ύστερα από διαβουλεύσεις που έγιναν τελικά το αίτημα έγινε δεκτό. Μάλιστα οι πωλητές είχαν και διάλογο για το πως θα καταφέρουν να δικαιολογήσουν την πώληση ενός κινητού την στιγμή που δεν υπάρχει επιδότηση. “Κόψτου μια απόδειξη 4 ευρώ και είμαστε εντάξει” ανέφερε ο προϊστάμενος, επομένως ο πελάτης άφησε το ποσό των 4 ευρώ και έφυγε κύριος μαζί με το iPhone 5.

Σαφώς το συγκεκριμένο περιστατικό δεν αποτελεί απόδειξη του ότι μπορούμε να μπούμε με την ίδια άνεση σε ένα κατάστημα εταιρείας κινητής τηλεφωνίας και να ζητήσουμε όποιο smartphone θέλουμε. Πόσο μάλλον όταν δεν έχουμε μαζί μας μια παρέα συνδρομητών καρτοκινητής που πραγματοποιούν μεγάλους λογαριασμούς όπως ο συγκεκριμένος πελάτης, ο οποίος ομολογουμένως μπήκε αποφασισμένος, ρίσκαρε και κέρδισε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

[UPDATE] Η εταιρεία απείλησε με μήνυση σε περίπτωση που το όνομά της δεν αφαιρεθεί από την είδηση με την αιτιολογία της “συκοφαντικής δυσφήμισης”, επομένως οφείλουμε να πράξουμε τα δέοντα ώστε να μην έχουμε κάποιο νομικό πρόβλημα. Όσοι επιθυμούν να μάθουν το όνομα της εταιρείας μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μας.

Συντάκτης: manos@gameworld.gr (Μάνος Γρυπάρης)
Πηγή: GameWorld.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης