Άσχημα είναι τα νέα για τους θαυμαστές της Blizzard που ανυπομονούσαν να παίξουν το επόμενο MMO του αμερικάνικου κολοσσού, καθώς όπως ανέφερε στο Polygon, η ανάπτυξη του Titan σταματάει επίσημα και το project ακυρώνεται.

Το Titan βρισκόταν υπό ανάπτυξη τα τελευταία επτά χρόνια και πέρυσι η Blizzard είχε δηλώσει ότι είχαν ξεκινήσει την αναδημιουργία του, μιας και το αποτέλεσμα που είχαν στα χέρια τους δε τους ικανοποιούσε. Ο διευθύνον σύμβουλος της Blizzard Mike Morhaime ανέφερε ότι αν και δεν είχαν ανακοινώσει το Titan επισήμως, δεν είχαν σταματήσει να μιλούν για αυτό τα τελευταία χρόνια. “Δημιουργώντας το World of Warcraft, ήμασταν πεπεισμένοι ότι ξέραμε πως να αναπτύξουμε ένα MMO, οπότε ξεκινήσαμε να δημιουργούμε το πιο φιλόδοξο project που θα μπορούσατε να φανταστείτε, αλλά τελικά δε δούλεψε”, είπε ο Morhaime στις δηλώσεις του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συνέχισε λέγοντας ότι: “Δε το βρήκαμε διασκεδαστικό (σ.σ. το Titan), δεν βρήκαμε το πάθος σε όλο αυτό που κάναμε. Πέρυσι αναφέραμε ότι το Titan βρισκόταν σε επαναξιολόγηση και αυτό που αξιολογήσαμε τελικά ήταν εάν αυτό ήταν το παιχνίδι που θα θέλαμε να φτιάξουμε. Η απάντηση είναι αρνητική”. Ο Chris Metzen, ο αντιπρόεδρος στους τομείς των Story και Franchise development χαρακτήρισε την απόφαση της ακύρωσης του Titan ως βασανιστική, με τον Morhaime να συμφωνεί. “Είναι πάντα πραγματικά δύσκολο να παίρνεις τέτοιες αποφάσεις. Ήταν δύσκολο όταν ακυρώσαμε το Warcraft Adventures και το StarCraft Ghost, αλλά αυτό είχε ως αποτέλεσμα να έχουμε πιο ποιοτική δουλειά”, πρόσθεσε ο Morhaime.

Ο Chris Metzen συνέχισε δηλώνοντας ότι: “Είναι σημαντικό να γνωρίζεις πότε πρέπει να τα παρατάς. Είχαμε χάσει την προοπτική μας. Έπρεπε να επιτρέψουμε στους εαυτούς μας να αναρωτηθούμε γιατί στο διάολο δημιουργούσαμε αυτό το πράγμα (σ.σ. το Titan) εξαρχής! Προσπαθούσαμε να κάνουμε το σωστό και να φτιάξουμε ένα σωστό και έξυπνο προϊόν. Η ευκαιρία που είχαμε ώστε να αλλάξουμε προοπτική και να επαναξιολογήσουμε το project ως ομάδα ήταν μια ευλογία για εμάς”.

Το community βλέπει την Blizzard ως μια προγραμματιστική εταιρεία για MMORPGs και αυτό ήταν που την ώθησε να αναπτύξει ένα δεύτερο MMO μετά το World of Warcraft. O Metzen αναρωτήθηκε εάν αυτή είναι η ταυτότητα της εταιρείας και ανέφερε ότι δε θέλει να χαρακτηρίζεται από κάποιο συγκεκριμένο είδος παιχνιδιών. “Απλά θέλουμε να φτιάχνουμε σπουδαία games κάθε φορά” ανέφερε χαρακτηριστικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Metzen δήλωσε ότι η Blizzard είναι πιθανό να ασχοληθεί ξανά στο μέλλον με κάποιο νέο MMO, αλλά όχι επί του παρόντος. Επισήμανε μάλιστα ότι θα συνεχίσουν να υποστηρίζουν το World of Warcraft με νέο περιεχόμενο και ευελπιστούν να μπορούν να το κάνουν αυτό για πάντα.

Το Titan αναμενόταν να είναι το next-gen ΜΜΟ της Blizzard. Δυστυχώς δεν είχαν δοθεί πολλές πληροφορίες, πέρα του ότι δε θα βασιζόταν στα ήδη υπάρχοντα κύρια franchises της εταιρείας (Warcraft, StarCraft και Diablo). Τελικά, μετά από αρκετές καθυστερήσεις και ένα reboot, το MMO της Blizzard δε θα δει ποτέ το φως της δημοσιότητας.

Πηγή: GameWorld.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης