430.000 downloads για το CryEngine SDK

Περισσότερες από 430.000 φορές «κατέβηκε» το SDK της CryEngine 3 με το που ξεκίνησε η επίσημη διάθεση του στο Internet από την Crytek. Το «πακέτο» του CryEngine 3 SDK επιτρέπει σε κάθε επίδοξο δημιουργό να αξιοποιήσει την «engine» που «κρύβεται πίσω» από το Crysis 2 για να δημιουργήσει τα δικά του παιχνίδια.

Η διάθεση του SDK ξεκίνησε στις 18 Αυγούστου, και ήδη μέσα στην πρώτη εβδομάδα είχε «δεχτεί επίθεση» περισσότερες από 100.000 φορές, ενώ μέχρι το τέλος της τρίτης εβδομάδας είχε ξεπεράσει τα 300.000 downloads.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Είναι σπουδαία νέα για εμάς, και το ενδιαφέρον φαίνεται παγκόσμιο, και δεν επικεντρώνεται στην Ευρώπη» είπε ο συνιδρυτής της Crytek, Cevat Yerli στο Develop. «Το (Σημ.:SDK) κατεβάζουν το ίδιο και στην Αμερική, Ευρώπη και Ασία. (…) Αν και αρκετοί game developers έχουν επικοινωνήσει μαζί μας, έχουμε και κόσμο εκτός της βιομηχανίας του gaming που θέλει να χρησιμοποιήσει την engine μας. Αλλά φυσικά, ελπίζουμε οι indies (Σημ.: οι «ανεξάρτητοι δημιουργοί», «οι ερασιτέχνες» που αναφέρουμε παρακάτω) να έχουν σπουδαίες ιδέες και να χρησιμοποιήσουν την engine μας, και ανυπομονούμε να τους δούμε να δημιουργούν πρωτοπόρα παιχνίδια.»

Και μπορεί τα SDKs συνήθως να αφορούν τους επαγγελματίες δημιουργούς στο χώρο του gaming, αλλά ουκ ολίγοι ερασιτέχνες αρέσκονται στο να… «παλεύουν» με αυτά για να δημιουργούν τα δικά τους μη-εμπορικά παιχνίδια – τα οποία, συνήθως, διατίθενται ως «MODs», εκ του «modifications», των αρχικών παιχνιδιών. Θυμίζουμε πως και το πολύ επιτυχημένο Counterstrike ξεκίνησε την καριέρα του ως MOD για το πρώτο Half-Life, πριν «μεταλλαχθεί» σε εμπορικό τίτλο.

Πηγή: byteme.gr

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης