Οι core gamers «απλώνονται» στα social games (κατά το Raptr)

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου 2011, 07:23
Οι core gamers «απλώνονται» στα social games (κατά το Raptr)

Οι core gamers «απλώνονται» στα social games (κατά το Raptr)

Άκρως ενδιαφέρουσες στατιστικές παρουσίασε το gaming social network Raptr σχετικά με το... μεγαθήριο του social gaming, Zynga, που τυγχάνει γνωστή και ως «η εταιρεία που έφαγε ουκ ολίγες εργατοώρες από άπειρες εταιρείες με τα Farmville και Mafia Wars της», στις οποίες παρουσιάζεται εμφανώς πως οι λεγόμενοι «core gamers», που θεωρητικά ούτε θα κοιτούσαν αυτά τα «απλά παιχνιδάκια» - σε σχέση με τους αγαπημένους τους τίτλους, και όμως... «τα κοιτάνε». Και αρκετά μάλιστα.

Σύμφωνα, λοιπόν, με τις στατιστικές του Raptr, περίπου το ένα τρίτο των κατόχων Xbox 360 παίζουν και παιχνίδια της Zynga, δείχνοντας αύξηση της τάξης του 50% σε σχέση με πέρυσι, ενώ όσοι παίζουν τίτλους της σειράς «...Ville» (πως λέμε FarmVille, CityVille) ξοδεύουν τουλάχιστον τον ίδιο χρόνο σε αυτά όσο και στα «core» παιχνίδια που παίζουν.

Επιπλέον, μιλάμε για... κανονικότατο εθισμό, αφού το 90% όσων παίζουν ένα από αυτά, δείχνουν να «κολλάνε» και να παίζουν και τις επόμενες εκδόσεις του. Τα στοιχεία προήλθαν από τη συλλογή δεδομένων του Raptr όσον αφορά στους τίτλους Empires & Allies, CityVille, Treasure Isle, FrontierVille, Café World, FarmVille, Texas Hold’em Poker, PetVille, YoVille και Mafia Wars, στο διάστημα από το 2007 μέχρι σήμερα.



Πηγή: byteme.gr

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου 2011, 07:25