Κάμποσες πληροφορίες για το Max Payne 3 έδωσε απλόχερα ο Rob Nelson, art director του τίτλου στο Gamespot. «Προσθέσαμε έναν νέο over-the-shoulder μηχανισμό με τον οποίο ο παίκτης μπορεί να εστιάσει λίγο περισσότερο στον στόχο του αλλά και ένα σύστημα κάλυψης. Αμφότερα όμως είναι απλές προσθήκες στον πυρήνα του gameplay που παραμένει διασκεδαστικότατο», είπε αρχικά. Πρόσθεσε δε πως πειραματίζονται αρκετά όσον αφορά τις κινήσεις του Max οι οποίες αποτελούν μείγμα physics και animation, παραμένοντας ωστόσο σταθερά «κινηματογραφικές».

Ενδιαφέρων δείχνει και ο μηχανισμός Last Man Standing: αν ο Max έχει καταπραϋντικά (aka painkillers) στην κατοχή του όταν του τελειώσει η υγεία, τότε θα αντί να ψοφήσει θα έχει στη διάθεσή του μερικά δευτερόλεπτα τα οποία θα κυλήσουν σε αργή κίνηση με τον παίκτη να πρέπει να «φάει» αυτόν που αποπειράθηκε να τον στείλει στα θυμαράκια προκειμένου να ζήσει χρησιμοποιώντας ένα καταπραϋντικό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε ό,τι αφορά τα γραφικά, το παιχνίδι υποστηρίζεται από την Euphoria, τη μηχανή που βρίσκεται πίσω από τα Grand Theft Auto IV και Red Dead Redemption, κάτι που κατά τον Nelson έχει προσφέρει αρκετή ελευθερία κινήσεων στην ομάδα ανάπτυξης του Max Payne 3. Εξ’ άλλου η σειρά ανέκαθεν είχε έναν… κινηματογραφικό χαρακτήρα. «Είναι κάτι που πάντα κυνηγούσαμε. Έχουμε bullet cams και διάφορα άλλα εφέ. Θα δείτε από κοντά τις σφαίρες να τραυματίζουν τους αντιπάλους σας και άλλα εντυπωσιακά πράγματα που προφανώς θέλουμε να δείχνουν άψογα», ήταν το σχόλιό του.

Πηγή: byteme.gr

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης