Dark Chronicle

Dark Chronicle

Η σειρά Dark Cloud ξεχωρίζει σαν την «μύγα μέσα στο γάλα» στο είδος των Action RPG. Ξεκινώντας την λαμπρή της πορεία το 2001 με το Dark Cloud, τελειοποιήθηκε δύο χρόνια αργότερα με το Dark Chronicle (γνωστό και ως Dark Cloud 2 στην Αμερική) που ξεπέρασε σε κάθε τομέα τον πρόγονο του, εκτός από τις πωλήσεις. Είναι αξιοσημείωτο ότι το Dark Cloud άγγιξε παγκοσμίως το 1.5 εκατομμύριο κομμάτια σε πωλήσεις ενώ το Dark Cloud 2 έφτασε μετά βίας το ένα εκατομμύριο.

Συγκρίνοντας τα δύο games μεταξύ τους θα παρατηρήσετε ότι το Dark Cloud, παρόλα τα προτερήματα του, μοιάζει με προσχέδιο παιχνιδιού, ένα εκκολαπτόμενο «διαμάντι» που πήρε το ολοκληρωμένο σχήμα του στο Dark Chronicle. Πέραν της οποιασδήποτε σύγκρισης μεταξύ τους και τα δύο είναι υπεύθυνα για την καθιέρωση ενός υβριδικού genre που συνδυάζει με επιτυχία στοιχεία από Action, Role-Playing και City building games.

Once upon a time in Terra
Η απόλαυση της ιστορίας που θα ξεδιπλωθεί μπροστά στα μάτια σας παίζοντας το Dark Chronicle δεν προϋποθέτει σε καμία περίπτωση να έχετε παίξει το πρώτο μέρος Πρωταγωνιστής της ιστορίας και o πρώτος της playable ήρωας είναι ο νεαρός Max, ένας εφευρέτης με μεγάλο ταλέντο και φιλοδοξίες, που ζει στην πόλη Palm Brinks σε έναν φανταστικό κόσμο αποτελούμενο από δύο ηπείρους. Η δράση εκτυλίσσεται σε μια ήπειρο γεμάτη περιοχές που θα επισκεφθείτε στην πορεία σας.

Ο Max εργάζεται στο εργαστήρι του γερομηχανικού Cedric, προσπαθώντας να μάθει όσα περισσότερα μπορεί γύρω από την τέχνη που θα του επιτρέψει να υλοποιήσει τις εφευρέσεις του. Μια ωραία πρωία ένα τσίρκο έρχεται στο Palm Brinks και ο Max σπεύδει να εξασφαλίσει αμέσως εισιτήριο, χωρίς να μπορεί να φανταστεί τι πρόκειται να επακολουθήσει. Στην διάρκεια της παράστασης, ο Max κρυφακούει την συζήτηση μεταξύ του επικεφαλή του τσίρκου Flotsam και του δημάρχου της πόλης Need, μαθαίνοντας για τον « Έξω Κόσμο» και τα πετράδια Atlamillia. Αντιλαμβανόμενος ότι ο Flotsam εποφθαλμιά το κόσμημα που φορά γύρω από τον λαιμό του διότι πρόκειται για Atlamillia, ο Max δίνει μάχη με τα τσιράκια του αρχηγού του τσίρκου και οδηγείται στο πρώτο dungeon της περιπέτειας, τους υπονόμους.


Πηγαίνοντας από μάχη σε μάχη, ο Max θα αποκτήσει δυνατούς συμμάχους στον αγώνα του ενάντια στις δυνάμεις του σκότους. Οι μεγαλύτεροι σύμμαχοί του είναι η όμορφη πριγκίπισσα Monica και ο καταπληκτικός Steve, ένα μηχάνημα πλήρως προετοιμασμένο για σκληρές μάχες. Η Monica είναι μια πριγκίπισσα που ζει 100 χρόνια μετά την εποχή του Max και -χρησιμοποιώντας το δικό της Atlamillia- γυρνά στο παρελθόν για να τον βοηθήσει. Είναι ο δεύτερος playable χαρακτήρας και χρησιμοποιεί διαφορετικά όπλα από τον Max για να σαρώσει τις σκοτεινές δυνάμεις. Ο Steve είναι μια πολεμική μηχανή που χρησιμοποιεί βαρύ οπλισμό στις μάχες και διαθέτει το δυνατότερο attack όλων. Είναι ο τρίτος playable χαρακτήρας και θα σας βοηθήσει σημαντικά στα boss fights και στην αντιμετώπιση μηχανοκίνητων αντιπάλων.

Max(imum) Action!
Το gameplay του Dark Chronicle είναι από τα καλύτερα που έχουμε συναντήσει ποτέ και θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως τρισυπόστατο. Η πρώτη του «υπόσταση» έχει καθαρόαιμο Action χαρακτήρα και σας βάζει στην θέση ενός εκ των τριών playable χαρακτήρων. Στη συνέχεια ξαμολιέστε στο dungeon της περιοχής που βρίσκεστε, αναζητώντας τέρατα για να τους κάνετε ένα γρήγορο…«κούρεμα», κόβοντας μαζί και το κεφάλι ασφαλώς. Τα dungeons διαθέτουν έναν συγκεκριμένο αριθμό από παρδαλά όντα που τους «χαλάει» το να σας βλέπουν να περιφέρεστε γύρω τους. Δεν μπορώ να εξηγήσω αλλιώς τις φιλότιμες προσπάθειες τους να σας… απομακρύνουν με την βία. Τσακίζοντας ένα τέρας θα λάβετε gold coins και ABS. Τα νομίσματα χρησιμοποιούνται για να αγοράσετε προμήθειες, όπλα, Georama parts και ότι άλλο μπορεί να χρειαστείτε. Τα ABS είναι τα experience points που μαζεύετε και που κατανέμονται στην αναβάθμιση των όπλων σας.

Σε αντίθεση με όλα τα υπόλοιπα Action RPG όπου το xp χρησιμοποιείται στην ισχυροποίηση του ήρωα, στο Dark Chronicle τον πρώτο λόγο έχουν τα όπλα. Οι χαρακτήρες σας διαθέτουν ένα melee weapon στο δεξί και ένα ranged weapon στο αριστερό. Ανάλογα με το ποιο όπλο χρησιμοποιήσατε για να εξολοθρεύσετε το τελευταίο τέρας, το xp που θα ρίξει πηγαίνουν σε αυτό, αυξάνοντας την μπλε μπάρα που συμβολίζει το durability του. Με τον τερματισμό της μπλε μπάρας, το όπλο σας ανεβαίνει level και αποκτά έναν στάνταρ αριθμό από synthesize points.

Τα όπλα διαθέτουν ένα σετ από 10 abilities. Τα δύο βασικά είναι το attack και το durable τα οποία ανταποκρίνονται στην δύναμη και στην ανθεκτικότητα του όπλου αντίστοιχα. Τα υπόλοιπα 8 επηρεάζουν το damage που θα προκαλείτε σε πλάσματα που παρουσιάζουν ευαισθησία σε καθένα από αυτά. Φερ' ειπείν αν το όπλο σας έχει υψηλότατο flame, τότε θα λαμπαδιάζετε μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου τα τέρατα που δεν αντέχουν την φωτιά. Για να αναβαθμίσετε τα abilities ξοδεύετε τα synthesize points που διαθέτετε, αλλά χρειάζεστε πρώτα απ’ όλα και τα κατάλληλα υλικά που θα προστεθούν στο όπλο.

Σκουπίζοντας τα πάντα!
Στην διάρκεια της περιπέτειάς σας θα αποκτήσετε τεράστια πληθώρα αντικειμένων, είτε ξεψαχνίζοντας treasure chests, είτε αγοράζοντας από καταστήματα, είτε στην περίπτωση που σας τα δώσει κάποιος. Όλα τα αντικείμενα, πλην εκείνων που είναι απαραίτητα για την εξέλιξη του παιχνιδιού, μπορείτε να τα κάνετε spectrumize, δηλαδή να τα αποδομήσετε εντελώς και την ουσία που θα μείνει να την προσθέσετε στα όπλα σας. Όταν πατάτε την επιλογή spectrumize βλέπετε σε ποιο ability θα πάει η ουσία του item που διασπάσατε. Έτσι αποφασίζετε επιτόπου αν πρέπει να το διαλύσετε ή όχι.

Σίγουρα είναι χρήσιμο να ανεβάσετε όλα τα abilities ούτως ώστε τα όπλα να λιανίζουν εύκολα κάθε τύπο εχθρού. Αυτό όμως θα γίνει ούτως ή άλλως με τον καιρό. Η σωστή στρατηγική είναι να ανεβάζετε τα abilities που απαιτεί το όπλο σας για να προσλάβει ανώτερη μορφή. Πατώντας στο όπλο και στην επιλογή build-up θα δείτε να αναβοσβήνουν τα abilities που χρειάζεστε για να το μεταλλάξετε. Μόλις τα κάνετε όλα synthesize το όπλο αρχίζει να λάμπει και τότε του αλλάζετε μορφή. Το αναβαθμισμένο όπλο έχει αλλάξει μορφή και φυσικά ισχυροποιείται σημαντικά.

Δυστυχώς όλα τα όπλα έχουν ένα σοβαρό μειονέκτημα. Φθείρονται με την χρήση. Όταν τα hit points ενός όπλου αγγίξουν το μηδέν αυτό αχρηστεύεται και είστε αναγκασμένοι να βάλετε άλλο στην θέση του ή να το επιδιορθώσετε. Φροντίστε να έχετε πάντοτε πάνω σας καμία δεκαριά repair powders για όλα τα είδη όπλων διότι θα σας χρειαστούν οπωσδήποτε.

Το υπέρτατο όπλο σας είναι ο Steve, το πιστό Ridepod που μπορεί να εξαερώσει ακόμα και τα bosses με μερικές καλοζυγισμένες ριξιές του κανονιού του. Εντός των dungeon μπορείτε πατώντας τον δεξί μοχλό του joypad να εναλλάσσετε τους playable χαρακτήρες. Ο καλύτερος τρόπος για να βγάζετε γρήγορα τα levels είναι να χτυπάτε τα τέρατα με μικρές ενεργειακές μπάρες χρησιμοποιώντας τον Max ή την Monica και να αλλάζετε σε Ridepod για να «σβήνετε» τους πιο ανθεκτικούς εχθρούς. Δυστυχώς ο Steve έχει και βενζίνη η οποία εξαντλείται όσο κινείται, χρησιμοποιήστε τον λοιπόν σαν να είναι turret: πυροβολήστε στατικός τον αντίπαλο και αλλάξτε σε Max για να κινηθείτε.

Dungeon crawling until you die!
Πέραν των εχθρών, τα dungeons περιέχουν treasure chests γεμάτα χρήσιμα αντικείμενα και εξοπλισμό, οπότε συνίσταται να ψάχνετε κάθε σπιθαμή του εκάστοτε level μέχρι να τα βρείτε όλα. Κατά περιοχές υπάρχουν μαγικές πηγές που σας ανανεώνουν όλα τα hit points σας καθώς και ερωτηματικά κίτρινου χρώματος που σας καλούν να παίξετε το εξής τυχερό παιχνίδι: ένα νόμισμα εμφανίζεται και ξεκινά να στριφογυρίζει. Μόλις πατήσετε το X, το νόμισμα σταματά σε μια από τις δύο πλευρές του. Αν η πλευρά απεικονίζει ένα άγγελο, θα λάβετε σαν bonus την ανανέωση της ενέργειας, θα επιδιορθωθούν τα όπλα σας ή θα απαλλαγείτε από τα αρνητικά status effects που δεχθήκατε. Αν η πλευρά απεικονίζει ένα δαίμονα, τα πράγματα αντιστρέφονται όποτε μπορεί να διαλυθούν αμέσως τα όπλα σας, να χάσετε τα μισά hit points κ.τ.λ.

Για να φύγετε από το level ενός dungeon πρέπει να βρείτε αρχικά την έξοδο και στη συνέχεια το item που θα την ανοίξει, το οποίο βρίσκεται πάνω σε κάποιο από τα τέρατα. Σε κάθε dungeon, τόσο η έξοδος όσο και το item είναι ξεχωριστά και πρωτότυπα: αλλού χρειάζεστε ένα πριόνι για να κόψετε το δέντρο που φράσει την έξοδο, αλλού χρησιμοποιείτε ένα κομμάτι κρέας για να προσελκύσετε ένα όρνεο και να σας μεταφέρει στο επόμενο stage και πολλές ακόμα αντίστοιχες ατραξιόν.

Στο τελευταίο level ενός dungeon σας περιμένει με ανοιχτές αγκάλες το boss του. Όλα τα bosses είναι υπέροχα σχεδιασμένα και με πολλή φαντασία. Απαιτούν συγκεκριμένη στρατηγική για να εξοντωθούν ειδάλλως θα σας εξαφανίσουν με μεγάλη ευκολία. Προσωπικά μου άρεσε η πανέμορφη Rainbow Butterfly, μια πεταλούδα με φτερά που αντικατοπτρίζουν όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου. Η πονηρούλα δεν πεθαίνει με απευθείας χτυπήματα, αντίθετα με μετέτρεψε σε… εντομολόγο, αναγκάζοντάς με να κυνηγάω τις πεταλουδίτσες που βγάζει εναντίον μου, όχι με κάποια απόχη αλλά με τα όπλα μου προκειμένου να τις εξοντώσω.

The fun never ends
Κλείνοντας το κεφάλαιο των dungeons ας δούμε δύο αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά τους. Κάθε stage του οποιουδήποτε dungeon δεν είναι προδιαγεγραμμένο, αντιθέτως ο χάρτης του δημιουργείται τυχαία με την φόρτωση του. Συνεπώς, ακόμα και όταν παίζεται το ίδιο stage, η διαδρομή που θα ακολουθήσετε, οι τοποθεσίες των εχθρών, των treasure chests κ.τ.λ. είναι διαφορετικές. Το επόμενο αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό των dungeons είναι η δυνατότητα να ολοκληρώσετε το stage που βρίσκεστε με ένα συγκεκριμένο τρόπο, κερδίζοντας medals. Σε οποιοδήποτε stage ενός dungeon μπορείτε να κερδίσετε μέχρι 4 διαφορετικά medals. Για να τα αποκτήσετε πρέπει να σκοτώσετε με συγκεκριμένο τρόπο ή σε συγκεκριμένο χρόνο τα τέρατα, να ψαρέψετε ένα πλάσμα σε επιθυμητό μέγεθος, να ολοκληρώσετε το επίπεδο χωρίς healing ή να διορθώσετε την χωροχρονική διαστρέβλωση χρησιμοποιώντας την Spheda.

Κατά την διάρκεια του Dark Chronicle θα αποκτήσετε την ικανότητα να μεταμορφώνεστε στα ίδια τέρατα που σφάζετε στα dungeons!

Spheda ονομάζεται ένα minigame του Dark Chronicle που θα «ξεκλειδωθεί» στην διάρκεια της περιπέτειάς σας. Θυμίζει έντονα το γνωστό μας γκολφ και παίζεται με πέντε μπαστούνια Spheda και ένα stick. Το objective του είναι να κλείσετε το ρήγμα στο χωροχρονικό συνεχές, το οποίο έχει την μορφή μιας περιστρεφόμενης δίνης, πετυχαίνοντας το με μια ειδική χρονόσφαιρα που θα έχει το ακριβώς αντίθετο χρώμα. Οι λάτρεις των golf games θα κάνουν...πάρτι παίζοντας Spheda αφού θα ακολουθήσουν τους ίδιους κανόνες με το αγαπημένο τους σπορ. Αρχικά βλέπετε την απόσταση από τον στόχο και την κατεύθυνση που βρίσκεται στον χάρτη. Κατόπιν χτυπάτε την χρονόσφαιρα όσο πιο δυνατά μπορείτε ώστε να πλησιάσει τον στόχο και στο φινάλε πρέπει να την πετάξετε εντός του. Αν η δίνη έχει το ίδιο χρώμα με την χρονόσφαιρά σας, πρέπει να την χτυπήσετε σε σκληρή επιφάνεια για να της το αλλάξετε.

Εμείς χτίστες και τα hobbits εργοδηγοί!
Αφού ολοκληρώσαμε την ανάλυση για τα Action και RPG στοιχεία του Dark Chronicle πάμε τώρα στην τρίτη υπόσταση του gameplay που ασχολείται με το χτίσιμο οικισμών και λέγεται Georama. Στη δεύτερη περιοχή που θα διαβείτε, κάτι αστεία πλάσματα που ονομάζονται Firbits (και θυμίζουν hobbits) θα σας ενημερώσουν για την καταστροφή που έχει επέλθει στο χωριό τους, προσφέροντας ένα αναλυτικό tutorial για το πως θα το ξαναχτίσετε, χρησιμοποιώντας την φανταστική ιπτάμενη μηχανή τους που αποκαλούν Carpenterion. Στα διάφορα stages συλλέγετε Geostones, χρωματιστές πέτρες που περιέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για να χτίσετε μια μεγάλη ποικιλία από αντικείμενα, σπίτια και πολλά αξεσουάρ που χρειάζεται ένας αξιοπρεπής οικισμός. Μόλις συλλέξετε την Geostone πηγαίνετε αμέσως στον οικισμό που χρειάζεται ανέγερση και πατάτε το Select.

Θα σας εμφανιστεί το Georama menu που έχει έξι υπομενού. Μέσω αυτών βλέπετε τι μπορείτε να χτίσετε, τι χτίσατε, βάφετε σπίτια, αφαιρείτε πράγματα, βλέπετε την αξία του οικισμού σας σε culture points και συλλέγοντάς τα ολοκληρώνετε αποστολές που περιλαμβάνονται στο έκτο υπομενού. Κάθε task απαιτεί ορισμένα πράγματα και η ολοκλήρωσή του θα σας ανοίξει νέες περιοχές στην εποχή της Monica, νέα καταστήματα για να αγοράσετε μοναδικά items κ.ο.κ. Υπάρχουν tasks που πρέπει να βγάλετε οπωσδήποτε ειδάλλως η ιστορία δεν θα προχωρήσει. Τέλος, τα υλικά για το χτίσιμο θα τα αγοράσετε από shops, θα τα «φαρμάρετε» σε πίστες ή θα σας δοθούν τζάμπα από NPC. Φροντίστε να μην πουλάτε όσα βρίσκετε γιατί θα σας χρειαστούν σίγουρα στο χτίσιμο των πόλεων. Είναι κρίμα να ξοδεύετε ένα σωρό λεφτά για να τα ξαναγοράζετε.

The never ending gameplay
Πέρα από τους τρεις βασικούς gameplay πυλώνες που αναλύσαμε μέχρι τώρα, το Dark Chronicle απαιτεί ένα σεβαστό ποσοστό χρόνου στην περιπλάνηση των παραμυθένιων τοποθεσιών του. Χειριζόμενοι τον Max και την παρέα του θα περιπλανηθείτε σε όλες τις κατοικημένες περιοχές, αναζητώντας shops για να αγοράσετε απαραίτητα items, κόσμο για να τον στρατολογήσετε στο ταξίδι σας και πολλές φωτογραφίες. Στην διάρκεια του σεναρίου θα σας δοθεί μια κάμερα για να τραβάτε φωτογραφία ότι δείτε στα μέρη που κινείστε. Μπορείτε να κρατάτε μέχρι 30 photos συνολικά στο inventory σας. Οι φωτογραφίες δεν έχουν απλά αναμνηστική αξία αλλά αποτελούν την πρώτη ύλη για την κατασκευή εφευρέσεων.

Σε πολλά σημεία των πόλεων οι NPC θα σας δώσουν πληροφορίες για εφευρέσεις που μπορείτε να φιλοτεχνήσετε, αν διαθέτετε τρεις φωτογραφίες συγκεκριμένων πραγμάτων. Επίσης, σε πολλά σημεία θα διαβάσετε σε τοίχους, βιβλιοθήκες κ.τ.λ. για τριάδες συστατικών που θα οδηγήσουν σε μια εφεύρεση. Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να τραβήξετε με την κάμερά σας τα συστατικά που απαιτούνται (π.χ. ένα δέντρο, τον ήλιο και έναν σκουπιδοτενεκέ!) και στη συνέχεια να τα συνδυάσετε στο inventory σας, υλοποιώντας την εφεύρεση. Αν αναρωτιέστε για ποιο λόγο να περιφέρεστε φωτογραφίζοντας τα πάντα σαν…paparazzi, πολλές από τις εφευρέσεις αποτελούν πανίσχυρα όπλα για τους playable χαρακτήρες, χρήσιμο εξοπλισμό και τα περισσότερα από τα αναλώσιμα items που αγοράζετε στην περιπέτεια.


Είναι απερίγραπτες οι δυνατότητες για διασκέδαση που σας παρέχει ο κόσμος του Dark Chronicle. Κατά συνέπεια, ο χρόνος που θα χρειαστείτε για να το ολοκληρώσετε, εξαρτάται από τις δραστηριότητες με τις οποίες θα επιλέξετε να ασχοληθείτε. Αν είστε απλά fans της δράσης και περνάτε τρέχοντας τις πίστες, ασχολούμενοι ελάχιστα με εφευρέσεις, georama κ.ο.κ. τότε θα το τερματίσετε γρηγορότερα. Σε γενικές γραμμές, με 7 τεράστια chapters και άφθονα levels, οι 50-60 ώρες αποτελούν τον μίνιμουμ χρόνο που μπορεί να σας φάει.

Αγαπάμε τα cel–shaded graphics!
Ξεφεύγοντας εντελώς από την αισθητική του πρωτότυπου, το Dark Chronicle είναι σχεδιασμένο με την αγαπημένη τεχνολογία του cel–shading, ξεδιπλώνοντας μπροστά στα μάτια σας ένα παραμυθένιο, καρτουνίστικο σύμπαν. Μια πιο προσεκτική ματιά στους χαρακτήρες θα σας δείξει ότι οι playable ήρωες περιέχουν σχεδόν διπλάσιο αριθμό πολυγώνων από τους NPC, δείχνοντας απολαυστικότεροι στο μάτι. Σε τακτά χρονικά διαστήματα η δράση διακόπτεται και ένα cutscene εμφανίζεται. Όλα τα cutscenes περιλαμβάνουν τα ίδια μοντέλα χαρακτήρων που βλέπετε in-game και το rendering γίνεται real-time. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η μετάβαση από gameplay σε cutscene να είναι ομαλότατη.

Το βάρος του soundtrack έπεσε στους ώμους του Tomohito Nishiura, συνθέτη που δημιούργησε την μουσική επένδυση του Dark Cloud. Τα μουσικά κομμάτια που το αποτελούν, περιέχουν ηχητικές απολαύσεις για κάθε αυτί. Δύο μουσικά όργανα κυριαρχούν, το βιολί και το ακορντεόν. Στα κομμάτια όπου πρωτοστατεί το βιολί, ο τόνος είναι ανάλαφρος, νοσταλγικός και θυμίζει αρκετά το πρώτο μέρος. Όταν το ακορντεόν αναλαμβάνει τα ηνία, ο ήχος γίνεται καρναβαλικός, θυμίζοντας μουσική τσίρκου και ταιριάζοντας απόλυτα με τον Flotsam, έναν από τους βασικούς ανταγωνιστές σας. Στο σπικάζ, μια ορδή από voice actors επιστρατεύτηκε για να διεκπεραιώσει τον στόχο της και το αποτέλεσμα είναι απολαυστικό στους βασικούς χαρακτήρες, αλλά μέτριο (σε επίπεδο cult) για τους NPC. Όλοι τους έχουν φωνή η οποία κυριολεκτικά αποκαλύπτει και το ποιόν του χαρακτήρα τους, όπως η βαριεστημένη φωνή του Elder Jurak που είναι κατάσπαρτη από σοφία ατελείωτων αιώνων. Εν τέλει όμως, πολλές απ' τις ερμηνείες τους σε συνδυασμό με τα πολύ απλουστευμένα κείμενα, θυμίζουν παλιά point 'n' click Adventures.

Ξεχωριστό στο είδος του
Όσα διαβάσατε μέχρι τώρα είναι ένα μικρό δείγμα των απίθανων χαρακτήρων και καταστάσεων που θα βιώσετε παίζοντας το sequel του Dark Cloud. Κάθε φορά που θα νομίζετε ότι κατέχετε το gameplay του, θα ξεφυτρώνει κάτι καινούργιο για να εντρυφήσετε. Έτσι, δεν πρόκειται να το βαρεθείτε ποτέ. Αν σας αρέσει η δράση, οι παραμυθένιες ιστορίες και ψάχνετε για ένα video game που θα σας καθηλώσει πολλές ώρες, τότε το Dark Chronicle είναι ότι πρέπει για εσάς καθώς αποτελεί ένα από τα καλύτερα games του PS2.

Θετικά:
- Παραμυθένια γραφικά
- Άφθονη ποιοτική δράση
- Χορταστική διάρκεια
- Καλοφτιαγμένο soundtrack

Αρνητικά:
- Έπρεπε να φαίνεται με κάποιο τρόπο το όνομα των NPC για να μην τους αναζητάτε στα walkthroughs
- Η διαδικασία δημιουργίας εφευρέσεων είναι αρκετά βαρετή

Βαθμολογία
Γραφικά: 8.5
Ήχος: 8
Gameplay: 9
Αντοχή: 9
Γενικά: 8.7

Τρία video game genres συγκεντρώνονται σε ένα από τα πιο πρωτότυπα και όμορφα games που μπορείτε να βρείτε.

Γιάννης Μοσχονάς  


Συντάκτης: johnmoss75@gmail.com (Γιάννης Μοσχονάς)
Πηγή: GameWorld.gr

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 16 Ιανουαρίου 2014, 17:19