Ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική αγορά δίνει η WIND Ελλάς επιλέγοντας να προμηθεύεται υλικά και υπηρεσίες από ελληνικές εταιρείες. Στο πλαίσιο αυτό, για εργολαβικές/ οικοδομικές εργασίες σε τοπικές αγορές ανά την Ελλάδα η WIND χρησιμοποιεί εταιρείες της εκάστοτε περιοχής, ενώ για τις αγορές σε προωθητικά υλικά και εκτυπωτικές εργασίες χρησιμοποιούνται κατά κανόνα ελληνικές εταιρείες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύονται στον ετήσιο Απολογισμό Εταιρικής Υπευθυνότητας της WIND για το 2014, οι δαπάνες σε τοπικούς προμηθευτές (ελληνικές εταιρείες) αντιπροσωπεύουν περίπου το 90% των συνολικών δαπανών της εταιρείας για το έτος. Οι λοιπές δαπάνες σε μη τοπικούς προμηθευτές αφορούν κυρίως αγορές τηλεπικοινωνιακών προϊόντων για τα οποία δεν υπάρχει τοπική εκπροσώπηση στην Ελλάδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αξίζει να σημειωθεί ότι η επένδυση της WIND σε τοπικές εταιρείες για εργολαβικές/ οικοδομικές εργασίες έχει ενισχυθεί ιδιαιτέρως και από την ανανέωση του δικτύου καταστημάτων της, ένα μεγάλο έργο που αλλάζει τελείως το πρόσωπο της εταιρείας σε όλη την επικράτεια. Ήδη έχουν παραδοθεί 160 νέα καταστήματα WIND και το έργο συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς για να καλύψει όλη την αλυσίδα καταστημάτων της εταιρείας, με συνολικό προϋπολογισμό τα 20 εκατ. ευρώ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης