Ο γενικός γραμματέας του Οργανισμού Παραθεριστικών Κέντρων Εργαζομένων Ο.Τ.Ε. (Ο.ΠΑ.ΚΕ. – Ο.Τ.Ε.) Γιώργος Λυκάκης, απάντησε στην καταγγελία που δημοσίευσε η zougla.gr σύμφωνα με την οποία δικαιούχοι «εδώ και μέρες προσπαθούν να επικοινωνήσουν με τους αρμόδιους αλλά αυτό δεν καθίσταται δυνατό. Προφανώς – μας είπαν – όπως συνήθως συμβαίνει, τα προγράμματα των διακοπών τα μοιράζονται μεταξύ τους εκείνοι που είναι μέσα στα κόλπα, όλοι οι άλλοι απλά τηλεφωνούν και αναμένουν».

Σε ανακοίνωση που μας έστειλε ο Ο.ΠΑ.ΚΕ. – Ο.Τ.Ε. σήμερα Τετάρτη ο κ. Λυκάκης αναφέρει: «Σε απάντηση του από 19/05/2010 και ώρα 13:40 δημοσιεύματός σας που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα σας www.zougla.gr σχετικά με το ζήτημα του τηλεφωνικού κέντρου του ΟΠΑΚΕ – ΟΤΕ, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ως εξής. Ο τηλεφωνικός αριθμός 2106147210 λειτουργεί ως τηλεφωνικό κέντρο. Υποστηρίζεται από 10 γραμμές στις οποίες απαντούν 4 τηλεφωνήτριες.

Ο αριθμός των κλήσεων που δεχόμαστε ξεπερνούν τις 500 ανά λεπτό και εκ των πραγμάτων δεν είναι εφικτό να απαντήσουμε σε όλο αυτό το πλήθος των τηλεφωνημάτων. Επίσης, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως από τις 18/05/2010 που ξεκίνησε το πρόγραμμα των κρατήσεων έχουμε απαντήσει και έχουν εξυπηρετηθεί περισσότεροι από 800 δικαιούχοι. Αναλογιζόμενοι το γεγονός πως οι δικαιούχοι των προγραμμάτων μας ξεπερνούν τους 40.000 ζητάμε την κατανόησή σας».

Διαβάστε επίσης:

«Κατέβασαν τα τηλέφωνα στον Ο.ΠΑ.ΚΕ. – Ο.Τ.Ε.» Τετάρτη, 19 Μαΐου 2010, 13:40