Χιλιάδες επιβάτες των πτήσεων της Turkish Airlines που ταξιδεύουν από την Κωνσταντινούπολη προς τη Θεσσαλονίκη έχουν συμπληρώσει, από τον Νοέμβριο του 2014 μέχρι σήμερα, τα έντυπα που τους διανέμονται, με σκοπό τον εντοπισμό κρουσμάτων Έμπολα.

Όπως επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η διοικήτρια του Εθνικού Κέντρου Επιχειρήσεων Υγείας (ΕΚΕΠΥ) Βόρειας Ελλάδας Τζίνα Λεπτοκαρίδου, τα έντυπα αυτά συμπληρώνουν μόνο οι επιβάτες των πτήσεων από Κωνσταντινούπολη, επειδή δεν υπάρχουν απευθείας πτήσεις από χώρες όπου ενδημεί ο ιός του Έμπολα και επειδή η Τουρκία είναι ο μόνος ενδιάμεσος σταθμός.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Ευτυχώς, έως σήμερα δεν έχει εντοπιστεί κρούσμα Έμπολα στις πτήσεις αυτές» αναφέρει η κα Λεπτοκαρίδου, καθώς σημειώνει ότι «στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, όπως και σε άλλα αεροδρόμια της χώρας, λειτουργεί από τον περασμένο Νοέμβριο Ιατρείο Έμπολα, προκειμένου να γίνεται έλεγχος. Η Turkish Airlines μοιράζει στους επιβάτες της που ταξιδεύουν από Κωνσταντινούπολη προς Θεσσαλονίκη έντυπα, τα οποία συμπληρώνουν κατά τη διάρκεια της πτήσης, προκειμένου να μας ενημερώσουν, να τους δώσουμε οδηγίες και για να κάνουμε έλεγχο. Στη συντριπτική τους πλειονότητα οι επιβάτες συμπληρώνουν αυτά τα έντυπα».

«Οι ξένοι επιβάτες είναι πιο πειθαρχημένοι, σε κάθε πτήση υπάρχουν 1-2, συνήθως Έλληνες, που αρνούνται να συμπληρώσουν το έντυπο, είτε επειδή βαριούνται είτε για άλλο λόγο. Μερικοί, όταν τους εξηγούν τον λόγο που γίνεται αυτό, τα συμπληρώνουν. Όλα αυτό γίνεται για να προφυλαχθούν οι ίδιοι, αλλά και αυτοί που κάθισαν δίπλα τους ή πίσω τους ή ταξίδεψαν με την ίδια πτήση» προσθέτει.

Παρότι δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία για τον ακριβή αριθμό αυτών που συμπλήρωσαν το συγκεκριμένο έντυπο, η κα Λεπτοκαρίδου εκτιμά ότι πρέπει, από τον Νοέμβριο έως σήμερα, να είναι 25.000 με 30.000.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Ιατρείο Έμπολα του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης είναι στελεχωμένο με οκτώ άτομα (γιατρούς νοσηλευτές και διοικητικοί) και λειτουργεί σε 24ωρη βάση με εναλλασσόμενες βάρδιες.

«Στο ιατρείο Έμπολα, το οποίο είναι διαφορετικό από το ιατρείο του αεροδρομίου, σε κάθε βάρδια απασχολούνται ένας γιατρός, ένας νοσηλευτής και ένας διοικητικός, οι οποίοι συγκεντρώνουν τα έντυπα που συμπληρώνουν οι επιβάτες και για την περίπτωση κρούσματος, έχουν όλο τον εξοπλισμό για να αντιμετωπίσουν το περιστατικό» προσθέτει η κα Λεπτοκαρίδου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης