Ο Γιάννης και ο Λούθερ κάνουν έναν μεγάλο περίπατο στην ανατολική Θεσσαλονίκη και καταλήγουν στον πεζόδρομο της Καλαμαριάς. Κάθονται σε ένα ασιατικό εστιατόριο της περιοχής και παραγγέλνουν σούσι. Όταν αρχίζουν να γευματίζουν, τραβούν τα βλέμματα των περαστικών, οι οποίοι δεν καταφέρνουν να κρύψουν τον εντυπωσιασμό τους. Το ξάφνιασμά τους, προκαλεί το γεγονός ότι ο Λούθερ, που απολαμβάνει τη δική του μερίδα σούσι, είναι ο …σκύλος του 33χρονου Γιάννη.

Ο Λούθερ, είναι μόνο ένας από τους πολλούς, καλούς …πελάτες του καταστήματος. Το 9χρονο γαλλικό μπουλντόγκ, σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του, αναγνωρίζει το μαγαζί, ενώ έχει επιλέξει και τη θέση που του αρέσει να κάθεται, όποτε πηγαίνουν. «Ξέρει ακριβώς πού θα πάει, περιμένει να του προσφέρουν το νεράκι του και στη συνέχεια γνωρίζει καλά ότι όταν φτάνει η παραγγελία δεν σταματά μόνο στο δικό μου πιάτο, αλλά ακολουθεί ένα δεύτερο, σε συσκευασία μιας χρήσης, που σερβίρεται και στον ίδιο», λέει ο Γιάννης Σερταρίδης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το κατάστημα που τους φιλοξενεί, άνοιξε το 2017 και από την πρώτη μέρα λειτουργίας του, στις σελίδες του καταλόγου του, υπάρχει ειδικό μενού για σκύλους. «Η ιδέα γεννήθηκε πριν ανοίξουμε την επιχείρησή μας, όταν είδαμε σε ένα ντοκιμαντέρ πως κάτι τέτοιο γίνεται στο εξωτερικό. Να σερβίρεται δηλαδή σούσι για σκυλάκια σε εστιατόρια που μπορούν να γευματίσουν παράλληλα και οι ιδιοκτήτες τους», δηλώνει η ιδιοκτήτρια του καταστήματος Ελένη Μιχοπούλου. «Έτσι, λοιπόν, όταν πήραμε την απόφαση να ανοίξουμε το μαγαζί, θέλαμε να το κάνουμε φιλικό προς τα ζώα, να ξέρει ο κόσμος ότι μπορούμε να δεχτούμε πελάτες στο κατάστημα με το ζωάκι τους και αυτός ήταν ο καλύτερος τρόπος να το αποδείξουμε», συμπληρώνει.

Σούσι με σολομό, μοσχάρι ή κοτόπουλο είναι οι τρεις επιλογές που τρελαίνουν τους τετράποδους καλοφαγάδες! «Το μενού για τους σκύλους έβγαλε κτηνίατρος και αποτελείται από υλικά που δεν έχουν υποστεί καμία επεξεργασία, δεν έχουν μπαχαρικά, ούτε κάποια σος και επιπλέον δεν έχουν καθόλου λίπος», εξηγεί η κα. Μιχοπούλου. «Είναι το ρύζι, που διαφέρει από το σούσι που τρώμε εμείς, γιατί δεν έχει ούτε ξύδι ούτε ζάχαρη, το φύλλο νόρι που δεν ενοχλεί τα ζώα και δεν τους προκαλεί αλλεργίες, καρότο, που είναι ένα λαχανικό που επίσης μπορούν να φάνε τα ζώα χωρίς πρόβλημα και μέσα σ’ αυτά τυλίγουμε σολομό, κοτόπουλο ή μοσχάρι με κρέμα τυριού, που νομίζω ότι αποτελεί την αγαπημένη επιλογή των περισσότερων σκύλων», λέει, περιγράφοντας το μενού με τους ιδιαίτερους αποδέκτες.

«Ερχόμαστε συχνά εδώ και είναι ίσως το μοναδικό κατάστημα που μας αντιμετωπίζουν ισάξια εμένα και το Λούθερ, ένας χώρος στο οποίο βλέπω ότι δεν καταπιέζεται το ζωντανό, περνάει όμορφα και έχουμε τη δυνατότητα να γευματίσουμε παρέα, άρα να μοιραστούμε χρόνο και στιγμές», λέει ο Γιάννης Σερταρίδης. Τονίζει ακόμη ότι είναι ένα μέρος που μπορεί να μείνει για ώρες με τον τετράποδο φίλο του, χωρίς εκείνος να δυσανασχετήσει. «Συνήθως παραγγέλνω το κοκτέιλ μου και κάτι να τσιμπήσω και κάθε φορά παίρνω ένα μενού και για το Λούθερ. Ναι μεν το …εξαφανίζει σε πολύ λίγο χρόνο, αλλά η ευχαρίστηση που του προκαλεί και η άνεση που νιώθει στον χώρο, μας επιτρέπουν να παραμένουμε εκεί για ώρες», λέει χαρακτηριστικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο 33χρονος ιδιοκτήτης καφέ μπαρ στα Λαδάδικα, χαρακτηρίζει τον Λούθερ όχι κατοικίδιο, αλλά τον τετράποδο αχώριστο φίλο του και επισημαίνει ότι εκτός από τις ώρες που εργάζεται, τον υπόλοιπο χρόνο τον περνούν μαζί στις βόλτες, τις εκδρομές και τα ταξίδια, στο αυτοκίνητο, ακόμη και στη βέσπα. Τα ίδια συναισθήματα έχει και η 46χρονη ιδιοκτήτρια του ασιατικού εστιατορίου για τα δικά της κατοικίδια και γι’ αυτό θέλησε να σπάσει το κατεστημένο ότι τα ζώα «τρώνε πόρτα» στα μαγαζιά και εφήρμοσε αυτήν την πρωτότυπη ιδέα. Τα πιάτα για σκύλους σερβίρονται στο τραπέζι, αν θέλει ο ιδιοκτήτης να έχει το κατοικίδιό του αγκαλιά ή ακόμη και στο πάτωμα, αν εκεί αισθάνεται πιο άνετα. Μάλιστα, το ίδιο ακριβώς μενού υπάρχει και στα άλλα δύο καταστήματα που άνοιξε στη συνέχεια με τον σύζυγό της η κα Μιχοπούλου, στο λιμάνι Θεσσαλονίκης και στην Αργυρούπολη της Αθήνας.

«Μία άλλη κλασική διαδρομή για βόλτα που κάνουν οι ιδιοκτήτες σκύλων στη Θεσσαλονίκη, είναι στην παλιά παραλία, δίπλα στη θάλασσα. Στην κατάληξή της συνηθίζουν να έρχονται σε μας για λίγο σούσι και αυτό αποτελεί την καλύτερη διαφήμιση, γιατί όπως μας λένε “παθαίνουν πλάκα” και το διαδίδουν σε φίλους τους με κατοικίδια, με αποτέλεσμα οι τετράποδοι πελάτες μας διαρκώς να αυξάνονται», λέει ο υπεύθυνος του καταστήματος Πέτρος Τσιόνκης.

Όσο για το κόστος του μενού για σκύλους, «είναι προφανώς πιο οικονομικό από το κανονικό σούσι και προσαρμοσμένο έτσι ώστε να μπορεί να πάρει ο καθένας για το κατοικίδιό του, χωρίς να του φανεί ακριβό και χωρίς να επιβαρυνθεί ιδιαίτερα», επισημαίνει η κα. Μιχοπούλου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πηγή: ΑΠΕ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης