Αποκαταστάθηκε λίγο πριν τις 10:30 το πρωί της Τρίτης 02/06 η τεχνική βλάβη στο σύστημα σηματοδότησης στον Ηλεκτρικό (Γραμμή 1 του Μετρό), που έθεσε νωρίτερα εκτός λειτουργίας τέσσερις σταθμούς.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑ.ΣΥ., η κυκλοφορία διεξάγεται πλέον κανονικά σε ολόκληρη την Γραμμή Κηφισιά – Πειραιάς.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης