Οι θρασύτατοι διαρρήκτες που τα τελευταία χρόνια έχουν βάλει για τα καλά στο μάτι τον εξοπλισμό από τα αλεξικέραυνα σε σχολεία της περιοχής, βρήκαν την ευκαιρία να δράσουν και πάλι την περίοδο των διακοπών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς στην περιοχή του Αγρινίου.

Τα σχολεία θεωρούνται όπως φαίνεται εύκολος στόχος αφού είναι αφύλακτα και δύσκολα κάποιος που εισέρχεται τη νύχτα στα περισσότερα από αυτά μπορεί να εντοπιστεί. Οι δε ζημιές που γίνονται από την αφαίρεση των καλωδίων κλπ εξοπλισμού που γίνεται βασικά για την αξιοποίηση του χαλκού, είναι πολλαπλάσιες σε σχέση με το κέρδος που θα αποκομίσουν τελικά οι δράστες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα οι κίνδυνοι από την απώλεια του συγκεκριμένου εξοπλισμού είναι σημαντικοί για την σωματική ακεραιότητα και την προστασία εκατοντάδων μαθητών και των εκπαιδευτικών τους. Σε όλα τα παραπάνω θα πρέπει να συνυπολογιστεί και το υψηλό κόστος που επωμίζεται η αρμόδια Επιτροπή του δήμου Αγρινίου για την αποκατάσταση των ζημιών και την αντικατάσταση των κλαπέντων υλικών.

Δυστυχώς όμως, σε μια ακόμη τέτοια περίπτωση, η ζωή διακοσίων μαθητών και νηπίων δεν ενδιέφερε τους αδίστακτους κλέφτες οι οποίοι κατά τη διάρκεια των διακοπών των Χριστουγέννων έκλεψαν ξανά – αφού κλοπή είχε καταγραφεί και στις αρχές Οκτωβρίου – μέρος καλωδίου αλεξικέραυνου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αλεξικέραυνο που εκλάπη καλύπτει το 9ο Δημοτικό Σχολείο, το 9ο Νηπιαγωγείο και το 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου, το οποίο βρίσκεται σε ένα από τα ψηλότερα και επικινδυνότερα σημεία της πόλης , δίπλα από το δασύλλιο του Αγίου Χριστοφόρου. Υποβλήθηκε μήνυση σε βάρος αγνώστων στην υποδιεύθυνση Ασφαλείας Αγρινίου από τη διεύθυνση των σχολείων όμως το αλεξικέραυνο παραμένει ανενεργό με ότι αυτό συνεπάγεται.

«Θεωρούμε ότι η Δημοτική αρχή δεν μπορεί κάθε μήνα να αντικαθιστά τα καλώδια. Πρέπει να υπάρξει καλύτερη αστυνόμευση και επιβολή αυστηρών ποινών σε κλέφτες και κλεπταποδόχους που συλλαμβάνονται.», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Διευθυντής του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Νίκος Δεληγιάννης.

ΠΗΓΗ: agriniopress.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης