Μετά από παράσταση διαμαρτυρίας των μελών της Ένωσης Εκπαιδευτικών της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας έξω από το Υπουργείο Παιδείας, πενταμελής επιτροπή συναντήθηκε με τον κ. Απόστολο Παπακωνσταντίνο, Διευθυντή του γραφείου του υφυπουργού κ. Δερμεντζόπουλου.

Ο κ. Παπακωνσταντίνος, αφού ενημερώθηκε αναλυτικά από τα μέλη της Ένωσης για το πρόγραμμα «Διάπολις», καθώς και για τις κινήσεις που έχουν γίνει από την πλευρά μας στο πλαίσιο της διεκδίκησης της συνέχισής του, δεσμεύτηκε να ενημερώσει τον πολιτικό προϊστάμενό του, να συζητήσει με τη Διαχειριστική Αρχή για την οικονομική πλευρά του ζητήματος και να μας ενημερώσει για την πορεία του αιτήματός μας την επόμενη εβδομάδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Να θυμίσουμε ότι φέτος 4.500 δίγλωσσοι μαθητές, μετανάστες και παλιννοστούντες, πρώτης και δεύτερης γενιάς έχουν μείνει χωρίς υποστήριξη στο γλωσσικό μάθημα. Οι συνέπειες αυτές θα είναι δυσβάσταχτες για τα παιδιά, καθώς δεν έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τα μαθήματα ισότιμα με τους συμμαθητές τους, ενώ άνεργοι βρίσκονται αυτή τη στιγμή 177 καθηγητές.

Εδώ και δώδεκα χρόνια υλοποιείται το πρόγραμμα «Διάπολις: Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών», το οποίο δεν αποτελεί τμήμα του οργανογράμματος του υπουργείου Παιδείας, αλλά ένα πρόγραμμα χρηματοδοτούμενο από ευρωπαϊκά κονδύλια, που υλοποιείται μέσω του ανάδοχου πανεπιστημίου, στην προκειμένη του Αριστοτελείου.

Το πρόγραμμα παρακολουθούσαν κάθε χρόνο, κατά μέσο όρο, 4.500 παιδιά, με 38 διαφορετικές πρώτες γλώσσες. Στα τμήματα δίδαξαν 177 εκπαιδευτικοί, σε 220 σχολικές μονάδες σε περιοχές με έντονη πολυπολιτισμικότητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πρόγραμμα του ΕΣΠΑ ολοκληρώθηκε το καλοκαίρι, χωρίς να έχει ανανεωθεί, και φέτος δεν εφαρμόζεται σε κανένα σχολείο, καθώς το υπουργείο αρνείται να δώσει παράταση του προγράμματος, ενώ προτίθεται να διαθέσει το ποσό της χρηματοδότησης στο διορισμό ωρομισθίων, προκειμένου να καλύψει τα χιλιάδες κενά στα σχολεία, που έχουν δημιουργήσει οι απολύσεις, οι συνταξιοδοτήσεις και η απαγόρευση των προσλήψεων.

ΠΗΓΗ: thesstoday.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης