Σε ποσοστό που αγγίζει περίπου το 95% έχει αποκατασταθεί η υδροδότηση σε όλες τις περιοχές του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με τη Διεύθυνση Ύδρευσης της Εταιρείας Ύδρευσης & Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης (ΕΥΑΘ).

Μικροπροβλήματα υπάρχουν σε ορισμένες περιπτώσεις, καθώς λόγω υψομετρικής θέσης ή ιδιαίτερης δικτύωσης δεν έχει φτάσει το νερό, αλλά και εκεί πρόκειται να ομαλοποιηθεί η κατάσταση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Διεύθυνση Ύδρευσης ενημερώνει ότι αν κάποιος καταναλωτής έχει πρόβλημα υδροδότησης, μπορεί να καλεί στο 11124, να δηλώνει το πρόβλημα, προκειμένου να επιληφθεί συνεργείο.

Στην είσοδο της Εγκατάστασης Επεξεργασίας Νερού Θεσσαλονίκης το νερό είναι καλό πλέον, μετά το σοβαρό πρόβλημα που εμφανίστηκε προχθές στη διώρυγα προσαγωγής του Αλιάκμονα προς την ΕΕΝΘ.

Έως χθες το βράδυ, ομαλοποιήθηκε σταδιακά η υδροδότηση στη δυτική πλευρά της πόλης, μέχρι αργά αποκαθίστατο στο Πανόραμα. Το Πανόραμα λόγω θέσης αντιμετωπίζει μεμονωμένα προβλήματα υδροδότησης, καθώς οι στάθμες στις δεξαμενές είναι χαμηλές και παράλληλα παρατηρείται μεγάλη κατανάλωση. Ως ένα σημείο η κατανάλωση είναι δικαιολογημένη, ωστόσο συνιστάται λελογισμένη χρήση του διαθέσιμου νερού προκειμένου να φτάσει σε όλες τις βρύσες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εφόσον δεν ανεβαίνει η στάθμη σε κάποια δεξαμενή, είναι φυσικό η περιοχή αυτή να αργήσει να πάρει το νερό που χρειάζεται, επισημαίνεται από τη διεύθυνση Ύδρευσης.

Σημειώνεται ότι ερευνώνται τα αίτια της ρύπανσης. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Εταιρείας, από χθες «η ΕΥΑΘ έχει καταθέσει μηνυτήρια αναφορά στον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, με κοινοποίηση στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση» και διενεργούνται αυτοψίες από προσωπικό της εταιρείας κατά μήκος του Αλιάκμονα, συνοδεία του Τμήματος Περιβαλλοντικής Προστασίας της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης και με τη συνεργασία της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας της Περιφέρειας, προκειμένου να εντοπιστεί η αιτία της ρύπανσης.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης