Δεν θα επιβαρυνθούν για το κόστος των κλήσεων που έκαναν στο 11500 και στο 2111900500 οι πολίτες οι οποίοι αντιμετώπισαν προβλήματα ηλεκτροδότησης κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας «Μήδεια», ανακοίνωσε ο ΔΕΔΔΗΕ.

Ο ΔΕΔΔΗΕ, σε συνεργασία με όλους τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, θα καλύψει το ποσό που χρεώθηκαν οι πολίτες για κλήσεις στους αριθμούς 11500 και 2111900500 για αυτό το διάστημα σε όλες τις πληγείσες από την κακοκαιρία περιοχές πανελλαδικά. Οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι θα πιστώσουν τους πολίτες που χρεώθηκαν για τις κλήσεις αυτές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

O υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κ. Σκρέκας, δήλωσε σχετικά: «Από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστό το ύψος των χρεώσεων για τις κλήσεις στον πενταψήφιο αριθμό δήλωσης βλαβών του ΔΕΔΔΗΕ, επεξεργαστήκαμε μία άμεση λύση προκειμένου οι συμπολίτες μας που ταλαιπωρήθηκαν από την πρωτοφανή σε σφοδρότητα κακοκαιρία «Μήδεια» να απαλλαγούν από το συγκεκριμένο κόστος. Και συνεχίζουμε με ένα πλέγμα μέτρων που έχουμε ήδη δρομολογήσει για την επόμενη μέρα, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και η αναβάθμιση της ηλεκτρονικής εφαρμογής του ΔΕΔΔΗΕ, μέσω της οποίας μπορούν οι πολίτες να ενημερώνουν για βλάβες, αλλά και να συμβάλλουν στον εντοπισμό δέντρων που ενδέχεται να προκαλέσουν προβλήματα στο δίκτυο».

Τις τελευταίες ημέρες, εκατοντάδες πολίτες εξέφρασαν την αγανάκτησή τους για τις υπέρογκες χρεώσεις που είδαν στους λογαριασμούς τους λόγω των κλήσεων στον ΔΕΔΔΗΕ. «Έκανα τέσσερα τηλεφωνήματα στο 11500 για να αναφέρω ότι είχα διακοπή ρεύματος. Η συνολική διάρκεια τους, λόγω της μεγάλης αναμονής, ήταν περισσότερο από μιάμιση ώρα. Όταν είδα τον λογαριασμό μου, διαπίστωσα ότι η χρέωση έφτασε τα 38 ευρώ» δήλωσε στο zougla.gr κάτοικος της Κηφισιάς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης