Το «μικρό καλοκαιράκι» -όπως συνηθίζεται να αποκαλούμε το φθινόπωρο στην Ελλάδα- συνεχίζει να προκαλεί στους ξένους επισκέπτες μας τη διάθεση για διακοπές ή/και ολιγοήμερες εξορμήσεις στους ηλιόλουστους προορισμούς της χώρας μας. Πολύ περισσότερο όταν αυτές προσφέρονται πλέον σε συγκριτικά ελκυστικότερες τιμές.

Αυτή είναι η φιλοσοφία της διαδικτυακής καμπάνιας, που υλοποιεί ήδη ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού για την προσέλκυση «last minute travelers», στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της αναπληρώτριας υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά για τη δυναμική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό, με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την άμεση ενίσχυση των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής. Υπό τον τίτλο «Now is the time» η καμπάνια και ο διαγωνισμός που «τρέχει» μαζί της- με έπαθλα τρία δωρεάν ταξίδια δύο ατόμων στην πανέμορφη χώρα μας- ξεκίνησε 22 Αυγούστου και θα βρίσκεται στον αέρα μέχρι και τις 23 Σεπτεμβρίου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Τρυφωνόπουλο, «για την επιλογή και τον σχεδιασμό των δράσεων της καμπάνιας, σταθμίστηκαν τα μηνύματα που έχουμε για τις τάσεις που επικρατούν σε κάθε χώρα ξεχωριστά, με βάση τόσο τις πολιτικοοικονομικές συγκυρίες όσο και τη δυναμική που παρουσιάζουν οι αγορές. Βασίστηκε, δε, πρωτίστως στα συναισθήματα που προκαλούν οι ελληνικοί προορισμοί στους επισκέπτες τους, στοχεύοντας πάντα στην περαιτέρω ενδυνάμωση του φθινοπωρινού τουρισμού σε όλη την Ελλάδα».

Η δράση περιλαμβάνει την ανάπτυξη του site: http://www.nowisthetime.gr/ και τη δημιουργία του Hashtag: #NowIsThe Time, το οποίο προωθείται μέσω των καναλιών του ΕΟΤ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και των διαφημιστικών δράσεων του ΕΟΤ σε Facebook, Αdara και Taboola στις βασικές αγορές και συγκεκριμένα: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, σκανδιναβικές αγορές, Ολλανδία, Πολωνία, ΗΠΑ και Καναδά.

Το site http://www.nowisthetime.gr/ έχει βασιστεί στη δημιουργική ιδέα της παροχής συναισθηματικών προσφορών από ένα «ταξιδιωτικό e-shop».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένα φωτογραφικό «κολάζ» προορισμών από όλες τις περιφέρειες της χώρας, σε συνδυασμό με σύντομο πληροφοριακό υλικό για τον κάθε προορισμό, καλεί τον χρήστη να ταξιδέψει σε συναισθήματα και εικόνες, και να κάνει άμεσα κράτηση για το ταξίδι του στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα, ο χρήστης μπορεί μέσω του site να μοιραστεί στον λογαριασμό του στο Facebook φωτογραφίες που θα επιλέξει και έτσι αυτόματα συμμετέχει στην κλήρωση για τρία τετραήμερα ταξίδια (τρεις διανυκτερεύσεις) των δύο ατόμων. Με τον τρόπο αυτόν εμπλέκεται στην καμπάνια ενεργά δημιουργώντας δημοσιότητα στα κοινωνικά δίκτυα παγκοσμίως και προσδίδοντάς της «viral» χαρακτήρα.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης