Τα τέσσερα υπερπολυτελή διώροφα λεωφορεία που φαίνονται στο video, αγοράστηκαν από την ΕΘΕΛ το 2010 και κόστισαν στο ελληνικό κράτος 1.600.000 ευρώ. (400.000 ευρώ έκαστο).

Η προμήθειά τους έγινε μέσω της εταιρείας «ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ» και είχαν σκοπό να δρομολογηθούν στην γραμμή 400 η οποία θα ξεναγούσε τους τουρίστες στο κέντρο της Αθήνας. Η γραμμή όμως αυτή καταργήθηκε, πριν καν παραληφθούν, και τελικά την ξενάγησή τους την ανέλαβαν ιδιωτικές εταιρείες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πούλμαν ιδιωτικής εταιρείας η οποία έτυχε να ωφεληθεί από την «ανεξήγητη» απόφαση της ΕΘΕΛ να καταργήσει την γραμμή 400 καθώς, εκτελεί πλέον εκείνη τα εν λόγω τουριστικά tours.

Καθώς όμως ο προμηθευτής ουδόλως ενδιαφερόταν για το αν τελικά η ΕΘΕΛ ακύρωσε τη γραμμή 400, μόλις τελείωσε την κατασκευή τους, τα απέστειλε στην εταιρεία, για να κάθεται η διοίκηση μετά και να τα …κοιτάει, μη έχοντας τι να τα κάνει.

Για όσους απορούν, το «κοίταγμα» αυτό κρατάει τρία χρόνια τώρα. Τα τέσσερα λεωφορεία, ή καλύτερα, τα 1.600.000 ευρώ, είναι από τότε εγκαταλελειμμένα και απλά …σαπίζουν, με μηδέν χιλιόμετρα στο κοντέρ τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Και φυσικά και κανείς δεν ασχολείται μαζί τους. Και γιατί να ασχοληθεί; Σιγά… Με 1.600.000 ψωροευρώ θα ασχολούμεθα; (Έτσι κι αλλιώς «εμείς»…)

Παύλος Κιρκασίδης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης