Συνολικά 1.138 καταγγελίες πολιτών υποβλήθηκαν το 2018 στο Κέντρο Λήψης Αναφορών και στις Περιφερειακές Διευθύνσεις του Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων.

Συγκεκριμένα, το 58,1% των καταγγελιών ήταν επώνυμες και το 41,9% ανώνυμες, ενώ το 14,9% αφορούσε σε επιχειρήσεις και το 85,1% σε τρόφιμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μόλις το 10,8% των καταγγελιών έγινε με προσκόμιση δείγματος ενώ το 89,2% πραγματοποιήθηκε χωρίς την προσκόμιση δείγματος. 

Οι καταγγελίες που υποβλήθηκαν χωρίζονται στις εξής κατηγορίες: μη ασφαλή τρόφιμα (37,5%), παρουσία ξένου σώματος (15,6%), υπέρβαση της ημερομηνίας ελάχιστης διατηρησιμότητας (4%), μη τήρηση κανόνων υγιεινής (9,8%), Επισήμανση – παρουσίαση (12,1%) και εκδήλωση διαταραχών (7,6%).

Σημειώνεται ότι το 2012 ο ΕΦΕΤ προχώρησε στη λειτουργία της γραμμής επικοινωνίας 11717, παράλληλα με το Κέντρο Λήψης Αναφορών, το οποίο λειτουργεί από το 2011.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, «η ενίσχυση του αισθήματος ασφάλειας των καταναλωτών αποτελεί βασική προτεραιότητα του ΕΦΕΤ και του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. Η σκληρή και υπεύθυνη δουλειά του προσωπικού του ΕΦΕΤ ενισχύεται και με τη συμβολή των ίδιων των καταναλωτών, τη βοήθεια των οποίων επιζητούμε και ενθαρρύνουμε».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης