Στη βελτίωση του δρόμου που συνδέει τη Θέρμη με τη Γαλάτιστα Χαλκιδικής, μήκους 20,4 χλμ. (τρία χιλιόμετρα είναι ήδη κατασκευασμένα), προχωράει η «Εγνατία Οδός ΑΕ», με συνολικό προϋπολογισμό 36 εκατομμυρίων ευρώ.

Όσον αφορά το δρόμο-καρμανιόλα, για τον οποίο σχεδιάστηκε διαφορετική χάραξη, υπήρξαν σχέδια και προμελέτες ώστε να αποτελέσει ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο, δεδομένου ότι εξυπηρετεί όλη τη βόρεια Χαλκιδική, τη Σιθωνία και το Άγιον Όρος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τελικά, αποφασίστηκε να διαπλατυνθεί και να αποκτήσει στηθαίο ασφαλείας και 12 ισόπεδους κόμβους στην υπάρχουσα χάραξη. Το τμήμα, άλλωστε, από τη Γαλάτιστα μέχρι τον Πολύγυρο έχει κατασκευαστεί εδώ και πολλά χρόνια και με το συγκεκριμένο τμήμα σχεδόν ολοκληρώνεται ο βόρειος άξονας της Χαλκιδικής.

Ο σχετικός διαγωνισμός που προκήρυξε η εταιρία ολοκληρώθηκε και το έργο θα χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ (Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ενίσχυση Προσπελασιμότητας», συγχρηματοδότηση από το Ταμείο Συνοχής).

Ο σημερινός δρόμος, που χαρακτηρίζεται εθνική οδός, είναι στενός και σε πάρα πολλές θέσεις το πλάτος του περιορίζεται στα 6,5 μέτρα, εγείροντας θέματα ασφάλειας. Είναι χαρακτηριστικό ότι διέρχεται από μια σειρά κατοικημένων περιοχών (Θέρμη, Λουτρά Θέρμης, Νέα Ραιδεστός, Βασιλικά, Αγία Αναστασία, Γαλαρινό), εμφανίζοντας μεγάλους κυκλοφοριακούς φόρτους, ειδικά το καλοκαίρι. Επίσης, εξυπηρετεί το ΒΙΠΑ Θέρμης, την προγραμματισμένη Ζώνη Καινοτομίας στην περιοχή ΣΕΔΕΣ, αλλά και περιοχές με διαρκώς αυξανόμενη οικιστική ανάπτυξη – αστικοποίηση. Οι στροφές είναι πολλές, το οδόστρωμα στα περισσότερα σημεία κατεστραμμένο και οι κίνδυνοι διαρκείς.
ΠΗΓΗ:aggelioforos

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης