Μειωμένος κατά 10% σε σχέση με πέρυσι ήταν ο τζίρος των εμπορικών επιχειρήσεων στη διάρκεια των εορτών και κυμάνθηκε στα 6,8 δισ. ευρώ.

«Σε σύγκριση με τη μείωση των εισοδημάτων των καταναλωτών κατά τουλάχιστον 32% πρέπει να μας ικανοποιεί», αναφέρει σε άρθρο του για τη νέα χρονιά ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου Βασίλης Κορκίδης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τον τον κ. Κορκίδη, το Σαββατοκύριακο πριν τα Χριστούγεννα και η Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου ήταν οι καλύτερες ημέρες από πλευράς πωλήσεων. Πρώτα στην προτίμηση των καταναλωτών ήταν τα παιδικά ρούχα και παιχνίδια, ακολούθησαν τα είδη ένδυσης – υπόδησης, τα gadgets, τα καλλυντικά και τα βιβλία.

«Όσο για το …μπάχαλο της τελευταίας Κυριακής του χρόνου, η οποία σαφώς και έπρεπε να είναι μία από τις 7 Κυριακές του υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, νομίζω ότι επιβεβαιώνεται για άλλη μια φορά η προχειρότητα αυτών που μπορούν και δεν θέλουν και η σκοπιμότητα αυτών που θέλουν και δεν μπορούν να ανοίξουν τις Κυριακές. Ελπίζω τα λάθη της χρονιάς που πέρασε να είναι προς γνώση και συμμόρφωση όλων μας», συμπληρώνει ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ.

Επίσης, ο κ. Κορκίδης σημειώνει ότι οι περυσινές πωλήσεις μπορεί να μην ήταν ανάλογες με τη προσέλευση και την επισκεψιμότητα των καταναλωτών, αλλά το αποτέλεσμα επιβεβαιώνει ότι η συμμετοχή των ανοικτών, φωτεινών εμπορικών καταστημάτων σε οργανωμένες εκδηλώσεις προσελκύει κόσμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Αντίστοιχα», συμπληρώνει, «η συγκέντρωση κόσμου στο κέντρο των πόλεων, δημιουργεί μία εικόνα αναζωογόνησης προσφέροντας στον επισκέπτη τη διάθεση να δει τις βιτρίνες και να διασκεδάσει με φθηνές “έξυπνες” αγορές».

Όπως αναφέρει, το συμπέρασμα που προκύπτει από το «πείραμα» της Αθήνας με τη «λευκή νύχτα», «πρέπει να το εξετάσουμε προσεκτικά και να το αξιοποιήσουμε κυρίως με το κοινοτικό πρόγραμμα δημιουργίας Ανοικτών Κέντρων Εμπορίου – “ΑΚΕ”, στους εμπορικούς δρόμους στα κέντρα των πόλεων».

Πηγή: ΑΜΠΕ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης