ΕΥΔΑΠ: Διαψεύδει ότι πλήρωνε 170.000 ευρώ τον μήνα σε 66 sites

ΕΥΔΑΠ: Διαψεύδει ότι πλήρωνε 170.000 ευρώ τον μήνα σε 66 sites
Η ΕΥΔΑΠ με ανακοίνωσή της διαψεύδει δημοσίευμα την ιστοσελίδας vima.gr ότι πλήρωνε 170.000 ευρώ το μήνα σε 66 sites.

Πιο συγκεκριμένα, η ΕΥΔΑΠ αναφέρει ότι «η λίστα που εμφανίζει το δημοσίευμα της ιστοσελίδας vima.gr με τίτλο ‘66 sites με 170.000 ευρώ τον μήνα πλήρωνε η ΕΥΔΑΠ ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα».

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 2 Μαρτίου 2016, 00:19