Η οικονομική δυσκολία των καταναλωτών, τους ωθεί σε φθηνές αγορές, κάθε είδους προϊόντος, προσπαθώντας να καλύψουν με το μικρότερο δυνατό κόστος τις ανάγκες τους.

Αυτό βέβαια συνεπάγεται ότι αγοράζουν εν γνώσει τους προϊόντα αμφιβόλου ή χαμηλότερης ποιότητας, με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό στην υγεία τους όταν πρόκειται για τρόφιμα και όχι μόνο, αλλά και στην αντοχή ή την καταλληλότητα των αντικειμένων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πολυτέλεια της αγοράς του ακριβού, έχει μείνει σε λίγα χέρια σήμερα και πολύ κόσμος έχει στραφεί σε καταστήματα που μπορεί να βρει αυτό που θέλει σε εξευτελιστική τιμή, γνωρίζοντας ότι δεν είναι και το καλύτερο, αλλά… θα βολευτεί.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Ελευθερία», ένα τέτοιο φαινόμενο παρατηρείται στις αγορές γυαλιών ηλίου, τα οποία δεν έχουν πλέον μόνο τα καταστήματα οπτικών, αλλά πωλούνται σε κάθε γωνιά της πόλης, μέσα σε καταστήματα ειδών ένδυσης, σε καταστήματα με τσάντες, σε σούπερ μάρκετ…κ.α. ενώ δεν είναι και λίγοι οι πλανόδιοι πωλητές, που γυρνούν στην πόλη και στις παραλίες, με την πραμάτειά τους να περιλαμβάνει μια μεγάλη ποικιλία γυαλιών. Η ποιότητά τους; Ας κρίνει ο καθένας από την τιμή τους.

Το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), βέβαια συμβουλεύει ότι πρόκειται για γυαλιά αγνώστου και αμφιβόλου προελεύσεως και ασφάλειας. Σε ανακοίνωσή του επισημαίνει μεταξύ άλλων ότι: «Μπορεί τα γυαλιά, που μας πουλούν, να είναι πανομοιότυπα, με γυαλιά γνωστών μεγάλων οίκων. Μπορεί να μας τα πουλούν ακόμα και στο ένα δέκατο της τιμής των γνήσιων γυαλιών. Όμως, προσοχή. Η παρατεταμένη έκθεση, στον ήλιο, χωρίς προφύλαξη, μπορεί να έχει πολύ σοβαρές συνέπειες, στην υγεία μας. Η υπεριώδης ακτινοβολία UVA και UVB μπορεί να προκαλέσει μεγάλες βλάβες στα μάτια, αν δεν τα προφυλάξουμε, με τα κατάλληλα γυαλιά, που πρέπει να τα φοράμε απαραίτητα, τους καλοκαιρινούς μήνες, ιδιαίτερα, όταν εκτιθέμεθα στον ήλιο, από τις 11.00 π.μ. μέχρι τις 4.00 μ.μ.».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχουτσάκος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης