H "Zoύγκλα" δεν πήρε σταγόνα από την ΕΥΔΑΠ

H "Zoύγκλα" δεν πήρε σταγόνα από την ΕΥΔΑΠ
Mέρα με τη μέρα αναδύεται ακόμη πιο έντονη δυσοσμία γύρω από το χοντρό παιχνίδι που παίζεται -επί χρόνια- για το μοίρασμα της διαφημιστικής πίτας κρατικών εταιρειών.

Με μία λίστα που βρέθηκε στα συρτάρια του εκδότη της «Ακρόπολης» Παναγιώτη Μαυρίκου και αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του «Βήματος», επιχειρείται να πέσει λάσπη στον ανεμιστήρα.

Η λίστα εμφανίζει την ΕΥΔΑΠ να περιλαμβάνει στο πλάνο της (για το 2015) διαφημιστική δαπάνη ύψους 170.000 ευρώ για 66 sites. Το μεγαλύτερο ποσό 5.000 ευρώ φαίνεται να δίνεται σε ανύπαρκτα sites (ήδη κατηγορουμένων για την υπόθεση) και ακολουθεί με 4.500 ευρώ μηνιαίως η σχετική διαφημιστική δαπάνη στον δικτυακό τόπο stokokkino.gr που πρόσκειται στον... ΣΥΡΙΖΑ.

Στη λίστα περιλαμβάνονται ενημερωτικά και οικονομικά sites και ακόμη πέντε που ασχολούνται με θέματα δημόσιας υγείας. Ανάμεσά τους και το zougla.gr το οποίο εμφανίζεται να παίρνει μερίδιο από τη διαφημιστική πίτα της ΕΥΔΑΠ και συγκεκριμένα 2.500 ευρώ.




Τόσο οι συντάκτες του εγγράφου, όσο και αυτοί που το ανήρτησαν, παραποιούν απροκάλυπτα την αλήθεια, καθώς το zougla δεν έχει πάρει ούτε ένα ευρώ, γεγονός που μπορεί να αποδειχθεί με αδιαμφισβήτητα στοιχεία.

Η κίνηση αυτή γίνεται περισσότερο ύποπτη, λαμβάνοντας υπόψιν ότι δεν υπάρχει καμμία αναφορά πως οι συγκεκριμένες σημειώσεις αφορούν σε πλάνο για το μοίρασμα της κρατικής διαφημιστικής πίτας.

Δεν είναι παράνομο οι ιστοσελίδες με μεγάλη επισκεψιμότητα να λαμβάνουν διαφήμιση, πόσο μάλλον για το zougla.gr, το πρώτο site στην Ελλάδα, ωστόσο εμείς ουδέποτε ζητήσαμε ή πήραμε... σταγόνα από την ΕΥΔΑΠ και αυτό διότι η εφημερίδα μας δεν είχε ποτέ την οποιαδήποτε εξάρτηση από τα κέντρα εξουσίας. Κοινώς, δεν χαϊδεύαμε ούτε χαϊδεύουμε τα «αυτιά» των κυβερνώντων.

Ωστόσο, τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι πολλά:

Ποιος και γιατί διέρρευσε αποσπασματικά κομμάτι της δικογραφίας που προκαλεί σύγχυση και αποπροσανατολισμό, καθώς είναι γνωστό ότι υπάρχουν ονόματα εκβιαστών που συγκεκαλυμμένα αποκρύπτονται την ίδια στιγμή που κατασυκοφαντούνται «καθαρά» ΜΜΕ.

Πώς εξηγείται το γεγονός ότι το πλάνο της ΕΥΔΑΠ βρέθηκε στα χέρια του κατηγορούμενου εκδότη και γιατί επιχειρείται να εμπλακούν sites, που δεν έχουν καμία σχέση, στο βρωμερό παιχνίδι της υφαρπαγής κρατικής διαφήμισης.

Πως εξηγείται το γεγονός ότι ιστοσελίδες με εμφανώς μικρότερη απήχηση αλλά και περιθωριακοί ιστότοποι νεόφερτοι ή μη, διεκδικούν μεγάλα ποσά;

Τελικά, που πήγαν αυτά τα χρηματικά ποσά που αναγράφονται στη σχετική λίστα της ΕΥΔΑΠ;

Κάτι σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας και οι παροικούντες στον χώρο της παραδημοσιογραφίας το γνωρίζουν καλά. Γι' αυτό και κάνουν απεγνωσμένες προσπάθειες να παραμείνουν στο σκοτάδι της παρανομίας δίνοντας βορά στην κοινή γνώμη κάθε πολέμιο του συστήματος.

ΕΥΔΑΠ: Διαψεύδει ότι πλήρωνε 170.000 ευρώ τον μήνα σε 66 sites


Η ΕΥΔΑΠ με ανακοίνωσή της διαψεύδει δημοσίευμα την ιστοσελίδας vima.gr ότι πλήρωνε 170.000 ευρώ το μήνα σε 66 sites.

Πιο συγκεκριμένα, η ΕΥΔΑΠ αναφέρει ότι «η λίστα που εμφανίζει το δημοσίευμα της ιστοσελίδας vima.gr με τίτλο ‘66 sites με 170.000 ευρώ τον μήνα πλήρωνε η ΕΥΔΑΠ ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα».

Οι ανακρίβειες του «Βήματος» και η απάντηση του zougla.gr που δεν δημοσιεύθηκε

Η ιστοσελίδα του «Βήματος» αφού έφερε στο φως μία «αποκάλυψη» σχετικά με το μοίρασμα της διαφημιστικής δαπάνης της ΕΥΔΑΠ, υπέπεσε σε δύο μεγάλα ατοπήματα.

Αφού πρώτα ισχυρίστηκε ότι τα εν λόγω ποσά είχαν συμφωνηθεί και δόθηκαν σε ενημερωτικά site, στη συνέχεια δεν βρήκε χώρο στον ιστότοπο του να χωρέσει η απάντηση που εξέδωσε με πρωτοσέλιδο άρθρο του το zougla.gr.

Τι και αν ο «ειδικός συνεργάτης» του Βήματος έσπευσε αργά το βράδυ της Τρίτης να αλλάξει τα στοιχεία του ρεπορτάζ του, αντιλαμβανόμενος το μέγεθος της δημοσιογραφικής παραπληροφόρησης, η γκάφα έγινε και καταγράφηκε.

Αντιλαμβανόμαστε ότι το εκδοτικό συγκρότημα έχει τις δικές του σκοτούρες με τις γάτες Ιμαλαΐων αλλά να φροντίζει, από δω και πέρα, να είναι πιο πιστό στη δημοσιογραφική δεοντολογία.

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 2 Μαρτίου 2016, 00:44