Η απάντηση της αεροπορικής εταιρείας για την ταλαιπωρία των επιβατών της πτήσης για Κεφαλονιά

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου 2019, 18:03
Η απάντηση της αεροπορικής εταιρείας για την ταλαιπωρία των επιβατών της πτήσης για Κεφαλονιά

Με ανακοίνωσή της η αεροπορική εταιρεία Sky Express, αναφέρει το περιστατικό αλλά και την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι επιβάτες της πτήσης με προορισμό την Κεφαλονιά, λόγω τεχνικού προβλήματος που προέκυψε κατά τη διάρκεια της πτήσης.

Σύμφωνα με την εταιρεία, παρουσιάστηκε πρόβλημα στο σύστημα αντιπαγετικής προστασίας και ο κυβερνήτης του αεροσκάφους ακολούθησε τα πρωτόκολλα ασφαλείας και τις προβλεπόμενες διαδικασίες για την επιστροφή στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.

Αναφορικά με την πτήση GQ260 από Αθήνα προς Κεφαλλονιά, το Γραφείο Τύπου της Sky Express, διευκρινίζει τα ακόλουθα:

«Το αεροσκάφος της Sky Express αναχώρησε από το αεροδρόμιο των Αθηνών, με τελικό προορισμό την Κεφαλλονιά, με 50 επιβαίνοντες. Μετά την απογείωση του από την Αθήνα το βράδυ της Κυριακής, ο κυβερνήτης ανέφερε τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα αντιπαγετικής προστασίας. Ως εκ τούτου, ο κυβερνήτης βάσει των πρωτοκόλλων ασφαλείας τόσο της κατασκευάστριας εταιρείας του αεροσκάφους, όσο και των Αρχών και σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, ζήτησε άδεια επιστροφής στο αεροδρόμιο των Αθηνών, η οποία λόγω έντονων καιρικών συνθηκών κατά την προσέγγιση, διήρκησε παραπάνω από το συνηθισμένο.

Η εταιρεία μερίμνησε για την άμεση μεταφορά των επιβατών στον τελικό προορισμό με άλλο αεροσκάφος, ενώ όλη η επιχείρηση διεξήχθη σύμφωνα με τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας», καταλήγει η ανακοίνωση της εταιρείας.

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου 2019, 18:14