Η βελτίωση της αισθητικής του σχολικού χώρου επιδρά καθοριστικά στην αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης με βελτιωτικές παρεμβάσεις με συνέχεια και συνέπεια, ο σχολικός χώρος διαμορφώνεται όχι μόνο για τη λειτουργικότητα και την υγιεινή του αλλά και για την αισθητική του. Αν το σχολείο είναι ένας μικρός κλειστός χώρος που σχεδιάζεται, χτίζεται και λειτουργεί για τους μαθητές, τότε η σχέση περιβάλλοντος και μάθησης είναι παιδαγωγικά σημαντική.

Η ανάπτυξη ενός παιδιού στο σχολείο προϋποθέτει το να μαθαίνει με ευχάριστο τρόπο σε ένα περιβάλλον, να διεγείρει τη σκέψη του με διάφορους τρόπους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο πλαίσιο ενός μακροχρόνιου στρατηγικού σχεδίου, το 15 Γυμνάσιο Περιστερίου ακολούθησε και ανέπτυξε μια σειρά δράσεων.

Από τις δράσεις αυτές επικεντρωνόμαστε στην αισθητική του σχολικού χώρου και την παιδαγωγική της σημασία. Φαίνεται πως ο όμορφος χώρος διδάσκει τι σημαίνει δημόσιος χώρος, δημόσιο αγαθό και κοινωνική συνείδηση.

Το στρατηγικό σχέδιο του σχολείου αφορούσε έναν πενταετή σχεδιασμό που άρχισε από το 2014 και οι δράσεις υλοποιήθηκαν κατά την πενταετία 2014-2019.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η οικονομική κρίση καθιστά όλο και πιο δύσκολα τέτοιου τύπου εγχειρήματα.

Στην κα. Μαρία Δουκάκη, καθηγήτρια Εικαστικών για 13 χρόνια στο 15ο Γυμνάσιο Περιστερίου, οφείλεται η υλοποίηση των δράσεων για ένα αναβαθμισμένο και όμορφο περιβάλλον.

Η αυλή του σχολείου, οι σκάλες, οι αίθουσες διδασκαλίας κ.λπ. είναι μέρος των χώρων που υλοποιήθηκαν οι εικαστικές δράσεις από τα παιδιά. Η κα. Γιώτα Παπαδημητρίου, διευθύντρια του 15ου Γυμνασίου, υποστήριξε καθοριστικά τη βελτίωση της αισθητικής της σχολικής μονάδας και με την παραδειγματική συνεργασία των καθηγητών (Σταυρούλα Αντωνάκου, Μαρία Αρβανίτη, Αικατερίνη Γιαννακοπούλου, Μαρία Δουκάκη, Άννα Καζαντζόγλου, Χριστόφορος Κωσταρής, Ελένη Λιάκα, Ηλίας Λυκογιάννης, Δήμητρα Μακρή, Κωνσταντίνος Μάμμος, Ελένη Μπέγκου, Αναστασία Μπότσαρη, Γιώτα Παπαδημητρίου, Ηλίας Στουραΐτης, Αναστασία Φούνταλη), ενώ οι μαθητές στέλνουν το μήνυμα ότι, όταν υπάρχει μεράκι, κέφι, αισιοδοξία, συλλογικό όραμα,  όχι απλώς μπορούν να διαμορφώσουν έναν χώρο αλλά να επιτευχθούν οι στόχοι τους.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης