Ικανοποιημένοι δηλώνουν οι επιβάτες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς της πρωτεύουσας, τόσο από τη νέα τιμολογιακή πολιτική, όσο και από την αναδιοργάνωση του δικτύου των λεωφορείων.

Σε έρευνα που πραγματοποίησαν τον Δεκέμβριο οι Συγκοινωνίες Αθηνών,  οι χρήστες θεωρούν ότι τα νέα κόμιστρα, αλλά και η καλύτερη διασύνδεση των Μέσων με κομβικούς σταθμούς του μετρό θα αυξήσουν τη συνδυασμένη χρήση τους και τον αριθμό των μετεπιβιβάσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πιο αναλυτικά, σε ποσοστό 61% οι επιβάτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από τον τρόπο οργάνωσης και συνδυασμού των μέσων μεταφοράς. 

Σημαντική μερίδα των χρηστών (47%) θεωρεί ότι οι αλλαγές θα τους επηρεάσουν θετικά στη συχνότητα χρήσης των μέσων, ενώ το σύνολο των ερωτώμενων σε ποσοστό 69% πιστεύει ότι οι αλλαγές θα έχουν θετική επίδραση γενικότερα στις μετακινήσεις.

Σημειώνεται ότι το λεωφορείο είναι πρώτο Αστικό Μέσο Μεταφοράς στη χρήση ως κύριο μέσο μετακίνησης των κατοίκων της Αττικής και ακολουθούν το αυτοκίνητο, ο ηλεκτρικός και το Μετρό.  
Οι γυναίκες προτιμούν το λεωφορείο αντί του αυτοκινήτου τους, ενώ οι άνδρες χρησιμοποιούν το ΙΧ πολύ συχνότερα από τις γυναίκες στις μετακινήσεις τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι βασικοί λόγοι που οι πολίτες χρησιμοποιούν αστικά μέσα μεταφοράς είναι:

– για το 51% επειδή είναι οικονομικά (φθηνό εισιτήριο, οικονομικό μέσο, αξίζει τα λεφτά του)

– για το 45% επειδή είναι κοντινή η πρόσβαση σε αυτά 

και ακολουθούν άλλοι λόγοι, όπως διευκόλυνση, ταχύτητα, ασφάλεια.  

Ο κύριος λόγος που δεν χρησιμοποιούν αστικά μέσα μεταφοράς είναι ότι σε μεγάλο βαθμό τούς βολεύει το αυτοκίνητο, η μηχανή ή ποδήλατο, ότι τα αποφεύγουν γενικά, ότι δεν είναι κοντά τους ή γρήγορα μέσα μετακίνησης.

Σε σχέση με τη μετεπιβίβαση, περίπου οι μισοί χρήστες των αστικών μέσων μεταφοράς απαντούν ότι συνήθως χρησιμοποιούν περισσότερα από ένα μέσα στις μετακινήσεις τους, ποσοστό που φθάνει το 74% για τις ηλικίες 18-24.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, το 16% των ερωτώμενων δήλωσε ότι πραγματοποιεί μετεπιβιβάσεις πιο συχνά, γεγονός ελπιδοφόρο αν λάβει κανείς υπόψη ότι οι αλλαγές ισχύουν μόλις 3 μήνες.

Συνολικά, η έρευνα καταγράφει ένα θετικό κλίμα για τις Συγκοινωνίες της Αθήνας και ότι οι αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν το Σεπτέμβριο φαίνεται πως είχαν θετική επίδραση στην προσλαμβάνουσα εικόνα και την χρήση των μέσων.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης