Hλεκτρονικά μπορούν να υποβάλουν και πάλι οι ενδιαφερόμενοι την αίτηση έκδοσης ΤΑΠ στον Δήμο Θεσσαλονίκης, καθώς αποκαταστάθηκε το σύστημα μετά την πρόσφατη κυβερνοεπίθεση.

Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αντιδήμαρχος Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Μεταναστευτικής Πολιτικής του Δήμου Θεσσαλονίκης Γιώργος Αβαρλής, οι οικονομικές υπηρεσίες του κεντρικού δήμου λειτουργούν κανονικά, ενώ στα επόμενα 24ωρα θα επανέλθουν και οι υπηρεσίες δημοτολογίου και ληξιαρχείου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Μέσα σε 15 ημέρες θα είναι και πάλι όλα online. Τις επόμενες ώρες θα λειτουργεί κανονικά και η υπηρεσία των πιστοποιητικών, ενώ ήδη εξυπηρετούμε ηλεκτρονικά τις αιτήσεις έκδοσης ΤΑΠ και τις δηλώσεις ακαθαρίστων εσόδων επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος για τον υπολογισμό δημοτικού φόρου και δηλώσεων τέλους παρεπιδημούντων. Οι ενδιαφερόμενοι δεν το γνωρίζουν αυτό κι έρχονται διά ζώσης στον δήμο» είπε ο κ. Αβαρλής.

Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο, μετά το χακάρισμα στον Δήμο Θεσσαλονίκης «φτιάχτηκε καινούριο σύστημα, με καινούριο πάροχο και νέο software. Σε 15 ημέρες έχουμε τοποθετήσει στις υπηρεσίες 455 καινούριους, καθαρούς, υπολογιστές με windows10».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης