Μία καταγγελία-σοκ έφτασε στα χέρια της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης. Σύμφωνα με τα καταγγελλόμενα, «κλιμάκιο υπαλλήλων γνωστής Τράπεζας, με υποκατάστημα στην πόλη των Χανίων, επισκέφθηκε αυθαίρετα» σπίτι στα Χανιά «και με “τσαμπουκά”» ζητούσαν από έναν άνδρα να τους πληρώσει ένα μικρό χρέος.

Παρατίθεται αυτούσια η καταγγελία, την οποία έκανε η μητέρα του φερόμενου ως θύματος, όπως απεστάλη στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της zougla.gr από την Ένωση:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Κλιμάκιο υπαλλήλων γνωστής Τράπεζας, με υποκατάστημα στην πόλη των Χανίων, επισκέφθηκε αυθαίρετα και ετσιθελικά χωρίς καμία ενημέρωση-ειδοποίηση επί της επισκέψεως, το παιδί μου που είναι παντρεμένο και ζει στην οικία της συζύγου του, το οποίο έχει σε εκκρεμότητα ένα μικρό χρέος στην συγκεκριμένη Τράπεζα, από πιστωτική κάρτα και με “τσαμπουκά” το συγκεκριμένο τραπεζικό κλιμάκιο μπήκε στο σπίτι και απαιτούσε από το παιδί μου το χρέος προς την Τράπεζα “εδώ και τώρα” διαφορετικά του ζητούσε να προσημειωθεί το σπίτι της συζύγου του, που της έχει γίνει γονική παροχή”».

Σύμφωνα με την Ένωση, το ζευγάρι εργάζεται περιστασιακά, βρίσκεται σε δεινή οικονομική κατάσταση, έχει πληγεί από το γενικό κλίμα ανεργίας που επικρατεί στην χώρα, ενώ βγάζει τα προς το ζην με την στήριξη των οικογενειών του.

Η ανακοίνωση της Ένωσης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, την προσέγγιση αυτή της Τράπεζας προς τον δανειολήπτη, την καταγγέλλει δημόσια, ως στερούμενη παντελώς νόμιμης ορθολογική διαδρομής, ενημερώνει δε τους καταναλωτές ότι, με την παραλαβή της καταγγελίας, έδρασε άμεσα, ερχόμενη σε τηλεφωνική επικοινωνία με την Κεντρική διοίκηση της Τράπεζας, ενημερώνοντας την για το συμβάν, αιτώντας άμεσα απαντήσεις στα ερωτήματα:

1)Είναι η νέα πολιτική της τράπεζας να στρατολογεί τους υπαλλήλους της, στέλνοντας τους κατά κλιμάκια να μπαίνουν αυθαίρετα στα σπίτια των πολιτών, τρομοκρατώντας και εκβιάζοντας τους, σπέρνοντας τον φόβο, με ότι αυτό για την υγεία τους συνεπάγεται, αιτώντας τις οικονομικές απαιτήσεις της;

2)Με ποία εντολή, έδρασαν οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι της, με την δική της; Αυθαιρέτησαν; Διότι εάν συμβαίνει το δεύτερο δεν θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται στο ενεργητικό υπαλληλικό της προσωπικό. Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, βρίσκεται εν αναμονή των αιτηθέντων απαντήσεων από την Τράπεζα δίνοντας της εύλογο χρόνο απάντησης, στο διάστημα δε αυτό, στέλνει και το μήνυμα ενημερωτικά, σε κάθε αποδέκτη ότι είναι παρούσα στην προστασία των καταναλωτών, προσφέροντας πλήρη ψυχολογική και νομική στήριξη, σε κάθε καταναλωτή μέλος της ή μη, που νοιώσει ότι παραβιάζονται τα νόμιμα δικαιώματα του, όχι μόνο τα καταναλωτικά αλλά και τα ανθρώπινα, τα ηθικά του δικαιώματα. Από την εξέλιξη της απάντησης της Τράπεζας ,κρίνονται και οι περαιτέρω νόμιμες ενέργειες της ΄Ενωσης».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης