Υποβαθμισμένο το ελληνικό τουριστικό προϊόν υποστηρίζουν οι ξενοδόχοι

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 9 Μαρτίου 2011, 11:32
Υποβαθμισμένο το ελληνικό τουριστικό προϊόν υποστηρίζουν οι ξενοδόχοι
Την ανάγκη άμεσης δημιουργίας eταιρείας προβολής - διαφήμισης μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με την συμμετοχή του Υπουργείου Τουρισμού - ΕΟΤ, των Περιφερειών και του ΣΕΤΕ, στελεχωμένης από τους καλύτερους επαγγελματίες του χώρου επαναφέρει με άρθρο του στον διαδικτυακό τόπο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ) ο πρόεδρός της, Ανδρέας Ανδρεάδης.

Απευθυνόμενος στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου υποστηρίζει ότι η αιτιολογία ότι δεν υπάρχουν χρήματα δεν ευσταθεί, διότι το σχέδιο δεν απαιτεί ποσά μεγαλύτερα από δέκα εκατομμύρια ευρώ κατ’ έτος, προσθέτοντας ταυτόχρονα ότι μία αύξηση των τουριστικών μας εσόδων κατά 10% προκαλεί αύξηση στο ΑΕΠ σχεδόν κατά 1 μονάδα η 2,5 δισ. ευρώ.

Ο κ. Ανδρεάδης και με αφορμή τη διεθνή έκθεση τουρισμού που λαμβάνει χώρα στο Βερολίνο αυτή την εβδομάδα, τονίζει ότι οι επαγγελματίες του κλάδου γίνονται δέκτες απαξιωτικών σχολίων, ως η μόνη χώρα που εκπροσωπείται με τόσους πολλούς αιρετούς άρχοντες και υπαλλήλους του Δημοσίου, των Περιφερειών και των Δήμων.

«Το χειρότερο δε είναι ότι οι άνθρωποι αυτοί, που σίγουρα έχουν καλές προθέσεις, νομίζουν επιπλέον ότι κατέχουν το αντικείμενο και μπορούν να χαράζουν την στρατηγική της προβολής και της διαμόρφωσης της εικόνας της χώρας ή των περιοχών τους. Έτσι, εμφανίζονται τα ευτράπελα της προβολής τουριστικών προορισμών με τις διοικητικές ονομασίες τους αντί “branded names” που θα προκύπτουν μέσα από την τεχνολογία του “μάρκετινγκ”», τονίζει ο κ. Ανδρεάδης.

«Σημειολογικό κι ενδεικτικό της διαχρονικής αδιαφορίας», επισημαίνει ο κ. Ανδρεάδης, «είναι το γεγονός ότι το www.visitgreece.com ανήκει σε ιδιώτη, ενώ η επίσημη πολιτεία περιορίζεται στο www.visitgreece.gr».

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 9 Μαρτίου 2011, 11:32