Κατεδαφίζεται σήμερα το κτήριο στο οποίο παρασκευαζόταν το παραδοσιακό μέλι Αττικής στο Περιστέρι. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Λίγα λόγια για την εταιρεία:

1896: Ο πατέρας των ιδρυτών, Γεώργιος Πίττας, διαφημίζει στην εφημερίδα «Εστία» την επιχείρηση που διατηρούσε «Εδωδίμων Αποικιακών», στην οδό Σταδίου. Μεταξύ των προϊόντων που διαφημίζει είναι και το διάσημο, τότε, μέλι Υμηττού.

1928: Οι Αλέξανδρος & Παναγιώτης Πίττας ιδρύουν την εταιρεία στην οδό Σωκράτους και προχωρούν σε μια πρωτοποριακή ενέργεια που άλλαξε ριζικά τον μέχρι τότε τρόπο εμπορίας και διακίνησης του μελιού προσφέροντας το ελληνικό μέλι σε μικρές συσκευασίες, με την επωνυμία μέλι Υμηττού AΤΤΙΚΗ. Όντας εξωστρεφείς και ευφυείς επιχειρηματίες αποφασίζουν να εξάγουν ένα μέρος της παραγωγής, ενώ συμμετέχουν στις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις αποσπώντας αμέσως, από τη δεκαετία του ’30, διακρίσεις και βραβεία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεκαετία του ’50: Η ΑΤΤΙΚΗ Μελισσοκομική Εταιρεία μετακομίζει σε νέες εγκαταστάσεις στο Περιστέρι. Η οικογένεια μεγαλώνει με το μέλι ΦΙΝΟ, στην χαρακτηριστική τότε, κίτρινη συσκευασία με το αγοράκι Φίνο, ιδιαίτερα αγαπητό στα παιδιά της εποχής. Ξεφεύγει από τα στενά γεωγραφικά πλαίσια της Αθήνας και επεκτείνει τις δραστηριότητες της σε νέες αγορές στο εξωτερικό όπως Η.Π.Α., Καναδά, Αυστραλία, αλλά και αρκετές χώρες της Μέσης Ανατολής.

Δεκαετία του ’60: Η εταιρεία αναπτύσσεσαι στην ελληνική αγορά αλλά και στο εξωτερικό. Επίσης, νέα προϊόντα προστίθενται στη γκάμα όπως μαρμελάδα και παρκετίνη (από φυσικό κερί μέλισσας) αλλά και νέες πρωτοποριακές συσκευασίες, σωληνάριο και ατομική μερίδα, για τα μέλια.

Δεκαετία του ’70-’90: Οι δύο ιδρυτές της εταιρείας δεν είναι πλέον στη ζωή, οπότε τη διοίκηση της εταιρείας αναλαμβάνουν τα παιδιά του Παναγιώτη, η Αλεξάνδρα και ο Γιώργος, μαζί με τη θεία τους, Ελένη, χήρα του Αλέξανδρου, με στόχο να διατηρήσουν στην αγορά τα προϊόντα που ήταν ιδιαίτερα αγαπητά στους καταναλωτές. Επίσης, είναι η εποχή που εξελίσσεται και οργανώνεται το τμήμα Διασφάλισης Ποιότητας και ξεκινούν να μπαίνουν οι βάσεις για τη νέα μορφή που έχει σήμερα. Τη δεκαετία του ’90 αναπτύσσονται δύο πρωτοποριακές συσκευασίες, μέλι Αττική smart pack όπου για πρώτη φορά το μέλι μεταφέρεται εύκολα και παντού και μέλι Αττική Μελισσάκι (squeeze) με ειδικό πώμα σιλικόνης ελεγχόμενης ροής, τα οποία κατέκτησαν τα μεγαλύτερα διεθνή βραβεία συσκευασίας.

Δεκαετία του 2000: Η εταιρεία είναι εγκατεστημένη σε νέες εξελιγμένες εγκαταστάσεις στο Κρυονέρι. Διαθέτει ένα από τα πιο σύγχρονα εργαστήρια στην Ευρώπη για τον έλεγχο και τη διασφάλιση της ποιότητας του μελιού. Διατηρεί τμήμα Ανάπτυξης Μελισσοκομίας, που προσφέρει συμβουλευτική υποστήριξη και εκπαίδευση στους συνεργάτες μελισσοκόμους. Στηρίζει ιδιαιτέρως την έρευνα για το μέλι και τα προϊόντα της μέλισσας. Αναπτύσσει διαρκώς τις αγορές στο εξωτερικό. Το μέλι ΑΤΤΙΚΗ είναι το επίσημο μέλι των Ολυμπιακών Αγώνων Αθήνα 2004 για όλους τους αθλητές . Με τα ίδια κριτήρια ποιότητας, με τις ίδιες αξίες και το μεράκι των ιδρυτών έχει αναπτύξει και συνεχώς εμπλουτίζει την γκάμα προϊόντων της με παραδοσιακά ελληνικά εδέσματα όπως χαλβά (κλασσικό ή μόνο με ελληνικό μέλι), μαρμελάδες, υποβρύχια και λουκούμια.

Δεκαετία του 2010 – Σήμερα: Βάσει της στρατηγικής της εταιρείας για βιωσιμότητα και περαιτέρω ανάπτυξη της ελληνικής μελισσοκομίας, το 2020 ξεκίνησε η μεγάλη εκστρατεία «Beecome a friend – Κάθε μέλισσα χρειάζεται ένα φίλο”, που βάζει τη μέλισσα στο επίκεντρο και γίνεται αφορμή να ενημερωθούμε όλοι για τη σημασία της μέλισσας και των προϊόντων της.

Στην εταιρεία ΑΤΤΙΚΗ-ΠΙΤΤΑΣ συνεχίζουμε αφοσιωμένοι σε ό,τι αξίζει αληθινά την κορυφαία ποιότητα όλων των προϊόντων μας, την ελληνική μελισσοκομία και τους καταναλωτές που αγαπούν και επιλέγουν τα προϊόντα μας, σε όλο τον κόσμο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης