Λιγότερους διορισμούς αναπληρωτών καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αν και τα κενά στα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας αυξάνονται, καταγγέλλουν αδιόριστοι εκπαιδευτικοί, με επιστολή τους προς την υπουργό Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννα Διαμαντοπούλου.

Στην επιστολή την οποία κοινοποίησαν και στη zougla.gr, οι καθηγητές μεταξύ άλλων καταγγέλλουν: «Έχουν κληθεί σε δυο φάσεις 761 αναπληρωτές της ειδικότητάς μας (609 μη 3τεκνοι κι 152 3τεκνοι), ενώ απ’ όλη τη χώρα οι πληροφορίες «βοούν» για πρωτόγνωρα κενά κι ελλείψεις. Άλλωστε, φέτος έγιναν οι λιγότεροι διορισμοί μονίμων τα τελευταία χρόνια, 676 μαζί με τους πολύτεκνους (ο αντίστοιχος αριθμός, για το 2008, ήταν 982)».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί δηλώνουν ότι αγωνιούν:

«- για το αν και πότε θα κληθούν οι επόμενες φάσεις αναπληρωτών και ποιο αριθμό θ’ αφορούν

– για το αν θέσεις αναπληρωτών «σπάσουν» σε αντίστοιχες ωρομισθίων

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

– για το αν ξενόγλωσσοι συνάδελφοι θα διδάξουν το μάθημα της ιστορίας, μάθημα προφανώς της ειδικότητάς μας και το βασικό γνωστικό κριτήριο σε κάθε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για την επιτυχία μας σε αυτόν

– για το πότε θα ξεκινήσει η κλήση των ωρομισθίων πρωινού προγράμματος και για το αν θ’ αφορά, όπως και πρέπει, θέσεις που δεν καλύπτονται από αναπληρωτές (φέτος, δυστυχώς, συμβαίνει το εξής παράδοξο και άδικο για πολλούς: άλλες Β/θμιες ανά την χώρα να καλούν ωρομίσθιους πρωινού προγράμματος ήδη από την επόμενη της κλήσης των αναπληρωτών Β’ φάσης, 18/9/2009, και άλλες ν’ αναμένουν την κλήση της Γ’ φάσης που έχει πλέον καθυστερήσει, με προφανές αποτέλεσμα συνάδελφοι ν’ αδικούνται μη καλούμενοι ούτε καν ωρομίσθιοι, τη στιγμή που άλλοι με λιγότερα μόρια έχουν ήδη κληθεί εδώ κι εβδομάδες)

– για το πότε θα πληρωθούμε ως ωρομίσθιοι και για το πως θα επιβιώσουμε, λόγω του ασυμβίβαστου

– για το ποια άλλη τροπολογία στο μέλλον – αντίστοιχη αυτής που επέτρεψε την είσοδο πρώην διδασκόντων σε σχολές μαθητείας του ΟΑΕΔ στους πίνακές μας, θ’ ανατρέψει – βάναυσα και άδικα – τον όποιο προγραμματισμό μας

– για το ποιες άλλες «περίεργες» περιπτώσεις μοριοδότησης θα εμφανιστούν στους πίνακές μας, αντίστοιχες με περιπτώσεις στο φετινό πίνακα αναπληρωτών, που κατέχουν διπλά μόρια από περσινή αναπλήρωση ενώ δεν υπηρέτησαν πραγματικά σε δυσπρόσιτο σχολείο, αλλά σε κανονικό, και προκλητικότατα έλαβαν τα μόρια από δυσπρόσιτο ή που κατέχουν μόρια που δε δικαιολογεί η πρόσφατη ημερομηνία λήψης πτυχίου τους, μόνο και μόνο επειδή τοποθετήθηκαν – ποιος γνωρίζει πως – σ’ Εκκλησιαστικά σχολεία (όταν καν δεν εμφανίζονται στους πίνακες της Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης) ή στη Σιβιτανίδειο.

– για το πότε, επιτέλους, η δέσμευση του απερχόμενου ομολόγου σας Υπουργού θα υλοποιηθεί κι επίσημα, ώστε η ΠΔΣ να επανδρωθεί με βάση του πίνακες ωρομισθίων, το μόνο δηλ. σχετικά αξιοκρατικό κριτήριο σήμερα, μιας και τα μόρια πολλών ενταγμένων σε αυτούς δεν έχουν – δυστυχώς – κατακτηθεί με πλήρως διαφανείς και αξιοκρατικές διαδικασίες».

Κλείνοντας την επιστολή τους καλούν την κ. Διαμαντοπούλου να πράξει, όπως λένε, τα αυτονόητα:

«- Έγκαιρες κι επαρκείς σε αριθμό κλήσεις αναπληρωτών.

– Έγκαιρες κλήσεις ωρομισθίων όπου χρειάζονται, κοινή πολιτική κλήσεων ανάμεσα στις Β/θμιες όλης της χώρας τουλάχιστον στο εξής, κατάργηση του ασυμβίβαστου και μισθοδοσία τους με όρους αξιοπρέπειας (πρωτίστως, έγκαιρα). Τα κενά, δε, σε δυσπρόσιτα να μην «προσφέρονται» σε γνωστούς και φίλους, αλλά σ’ εκείνον που το επιτρέπει η σειρά του στον πίνακα.

– Το μάθημα της Ιστορίας να διδάσκεται από αυτούς που ειδικεύονται σε
αυτό, τους φιλολόγους και μόνον αυτούς.

– Επίσημη δέσμευση ότι καμιά άλλη τροπολογία δε θ’ ανατρέψει την υφιστάμενη κατάσταση.

– Ματαίωση όποιας άλλης «περίεργης» μοριοδότησης, στο μέλλον.

– Κλήσεις ωρομισθίων για την ΠΔΣ από τους αντίστοιχους πίνακες ωρομισθίων, δηλ. όσο γίνεται πιο αξιοκρατικά, στην παρούσα χρονική στιγμή.

Με την πίστη ότι εκφράζουμε τις ανάγκες και τις θέσεις κάθε αδιόριστου συναδέλφου όποιας ειδικότητας και με την ελπίδα ότι θα σταθείτε αρωγός στον ιδιότυπο «Γολγοθά» μας, αναμένουμε εναγωνίως τις αποφάσεις σας.»

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης