Έμφαση στα έργα που θα βελτιώσουν την καθημερινότητα των πολιτών, δίνει το τεχνικό πρόγραμμα του Δήμου Λαρισαίων για το 2016.

Το Τεχνικό Πρόγραμμα, που τέθηκε σε διαβούλευση προχθές και θα συζητηθεί στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου την ερχόμενη Πέμπτη, προβλέπει έργα (από ιδίους πόρους και ΚΑΠ) ύψους 6,3 εκατ. ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έργα όπως μεταξύ άλλων η οδοποιία, οι συντηρήσεις, ο οδοφωτισμός «με σκοπό» όπως τονίζει στην «Ε» ο αντιδήμαρχος Πολεοδομίας Δημ. Μαβίδης «να βελτιώσουμε την κατάσταση σε κέντρο και συνοικίες για να έρθει η πόλη “στα ίσα της” χωρίς να διστάσουμε να βάλουμε ιδίους πόρους και χωρίς να πάψουμε να παρακολουθούμε το νέο ΕΣΠΑ».

«Πρόθεσή μας» διευκρινίζει ο κ. Μαβίδης «είναι σε μια τριετία μετά και τα προβλήματα του περασμένου καλοκαιριού, να ολοκληρωθούν έργα όπως αυτά της οδοποιίας και με την πάροδο της 3ετίας να μείνουν μόνο οι συντηρήσεις».

Στο τεχνικό πρόγραμμα του 2016, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάσθηκαν προχθές στην Επιτροπή Διαβούλευσης, προϋπολογίζονται έργα 11,1 εκατ. ευρώ αλλά στην «πραγματικότητα» τα νέα έργα είναι αυτά των 6,3 εκατ. ευρώ αν αφαιρεθούν και οι «ουρές» του ΕΣΠΑ από το 2015 όπως μεταξύ άλλων, η βιοκλιματική ανάπλαση του ιστορικού κέντρου .

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε αυτά δεν θα πρέπει να λογισθούν και έργα ύψους 4,7 εκατ. ευρώ που ήδη έχουν δημοπρατηθεί φέτος εκ των οποίων άλλα βρίσκονται σε εξέλιξη σε διάφορες συνοικίες και άλλα δεν ξεκίνησαν ακόμη όπως έγινε με τις ασφαλτοστρώσεις (προϋπολογισμού 975.000 ευρώ). Αφού η επιβολή κανόνων στις τραπεζικές συναλλαγές, το περασμένο καλοκαίρι, είχε ως αποτέλεσμα να κηρυχθεί άγονος ο πρώτος διαγωνισμός ενώ για τον δεύτερο διαγωνισμό δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη ο προσυμβατικός έλεγχος.

Κατά τη δημοτική αρχή, δρόμοι, πεζοδρόμια και πεζόδρομοι «αφέθηκαν στην τύχη τους» εδώ και χρόνια και η συντήρησή τους «αποτελεί προτεραιότητα». Σε κάθε περίπτωση, κεντρικοί αλλά και περιφερειακοί δρόμοι σε πολλά τους σημεία έχουν καταστεί επικίνδυνοι για τους οδηγούς, όπως και σε «παγίδες» για τους πεζούς έχουν μετατραπεί αρκετά πεζοδρόμια.

Στην ίδια κατηγορία εντάσσονται και έργα όπως τα κρασπεδόρειθρα, οι ασφαλτοστρώσεις, οι συντηρήσεις πεζοδρόμων αλλά και οι συντηρήσεις σχολικών μονάδων χωρίς να εγκαταλειφθεί η προσπάθεια για ενεργειακή αναβάθμιση και άλλων σχολικών συγκροτημάτων.

ΠΗΓΗ: εφημερίδα Ελευθερία

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης