«Πρώτο μέλημά μας είναι η ασφάλεια των εργαζομένων και του επιβατικού κοινού για την επόμενη μέρα του κορωνοϊού, που είναι μια καινούρια μέρα για όλους μας και που πρέπει να πάμε από το “Μένουμε σπίτι” στο “Μεταφερόμαστε με ασφάλεια”», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ ΑΕ Νικόλαος Χαιρέτας μιλώντας για την επόμενη μέρα μετάβασης στην κανονικότητα σε ό,τι αφορά τις μετακινήσεις με τα Μέσα Μαζικής Μεραφοράς.

Γι’ αυτό λοιπόν, όπως είπε, «έχουμε ένα πλάνο, έχουμε να διαθέσουμε τα μέσα ατομικής προστασίας και οδηγίες προς τους εργαζόμενους, που θα έρθουνε σε επαφή με περισσότερο κόσμο. Θα πρέπει το επιβατικό κοινό να βοηθήσει και τους εργαζόμενους και όλους να διαχειριστούμε αυτή τη δύσκολη κατάσταση με τον καλύτερο τρόπο».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε ό,τι αφορά τα δρομολόγια, επισήμανε πως θα πυκνώσουν σε βαθμό που να υπάρχουν οι λιγότεροι δυνατοί επιβάτες. «Όπως ανακοίνωσε και ο υφυπουργός Μεταφορών πυκνώνουμε τα δρομολόγια σε τέτοιο βαθμό για να έχουμε τους λιγότερους δυνατούς επιβάτες. Φυσικά, αυτό θα το μετρήσουμε και με τα διαφορετικά ωράρια προσέλευσης του κόσμου. Με βάση αυτό, θα δούμε και θα μετρήσουμε συνεχώς, και σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ, τι παρεμβάσεις μπορούμε να κάνουμε, ώστε να πάμε και σε ένα επόμενο στάδιο. Να πυκνώσουμε, όπου είναι δυνατόν, ώστε να έχουμε αραιότερο κόσμο» ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ ΑΕ και πρόσθεσε:

«Το μετρό είναι ένα δύσκολο συγκοινωνιακό μέσο από πλευράς διαχείρισης πλήθους, ειδικά σε σταθμούς όπου τέμνονται πολλές γραμμές, είτε του ΗΣΑΠ, είτε οι γραμμές 2&3 του μετρό. Σταθμοί όπως το Σύνταγμα, Ομόνοια, Μοναστηράκι, θέλουν ιδιαίτερη προσοχή.

Έχουμε ένα επικοινωνιακό πλάνο, βάσει του οποίου, να ευαισθητοποιήσουμε το κοινό να κρατά αποστάσεις μέσα στους σταθμούς και στους συρμούς. Ενισχύουμε και διαχειριζόμαστε το πλήθος πριν και κατά την είσοδο του στα μέσα, αναδιατάσσοντας το προσωπικό, αλλά και σε συνεργασία με τις εταιρίες security, αλλά και την Αστυνομία να μπορέσουμε να διαχειριστούμε την κατάσταση. Μια κατάσταση που λέει «Φοράμε μάσκα». Είναι ένα στοίχημα που πρέπει να το προλάβουμε πριν μπούμε και εισέλθουμε στα συστήματα του Μετρό, ΗΣΑΠ, Τραμ».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κατέληξε λέγοντας: «Είμαστε συνέχεια με διαφορετικά πλάνα, με ομάδες διαχείρισης κρίσεων και είμαι σίγουρος πως με τη βοήθεια του επιβατικού κοινού θα φέρουμε σε πέρας αυτό το δύσκολο έργο».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης