ΟΑΣΘ: «Ένα βήμα πιο κοντά στο αύριο ο ψηφιακός μετασχηματισμός»

ΟΑΣΘ: «Ένα βήμα πιο κοντά στο αύριο ο ψηφιακός μετασχηματισμός»
Ως ένα ακόμα βήμα ενταγμένο στον ευρύτερο σχεδιασμό του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) για την ψηφιοποίησή του, χαρακτηρίζει η διοίκηση του οργανισμού τη σημερινή ανάρτηση, σε δημόσια διαβούλευση, του έργου για την ψηφιοποίηση του οργανισμού, που προωθείται σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης.

Όπως αναφέρει ο ΟΑΣΘ σε ανακοίνωσή του, σκοπός του έργου είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός του οργανισμού, η παροχή συγχρόνων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό, που θα διευκολύνει τις μετακινήσεις χιλιάδων κατοίκων και θα απλοποιήσει την καθημερινότητα της πόλης, υπογραμμίζοντας ότι η ολοκλήρωση του έργου έχει ανατεθεί στην Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε.

Όπως εξηγεί ο ΟΑΣΘ, η ολοκλήρωση του έργου θα περιλαμβάνει: ολοκληρωμένη εικόνα της οργάνωσης και της καθημερινής λειτουργίας του του οργανισμού, σύγχρονο σύστημα τηλεματικής, με το οποίο οι επιβάτες θα ενημερώνονται για τα δρομολόγια σε πραγματικό χρόνο από πολλαπλά κανάλια πληροφόρησης (Internet, mobile applications, έξυπνες στάσεις κλπ), εφαρμογή ηλεκτρονικού εισιτηρίου και αγορά ηλεκτρονικών εισιτηρίων, η οποία θα είναι εφικτή μέσω πολλαπλών καναλιών πώλησης (αυτόματοι πωλητές εξωτερικού χώρου και εντός οχήματος, Internet, mobile applications, εκδοτήρια εισιτηρίων κ.λ.π.).

«Σταθερός στόχος της διοίκησης του ΟΑΣΘ είναι να παραδώσει στον ΑΣΥΘ ένα σύγχρονο Οργανισμό, με ευρωπαϊκές προδιαγραφές, απαλλαγμένο από τις δυσλειτουργίες και τις αμαρτίες του παρελθόντος», επισημαίνει ο ΟΑΣΘ.

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 18 Δεκεμβρίου 2018, 18:02