Χωρίς πλοίο παραμένει το λιμάνι του Ρεθύμνου, κάποιοι από τους τελευταίους εμπλεκόμενους με τις αποτυχημένες προσπάθειες για ναυτιλιακές εταιρείες που θα δρομολογούσαν πλοίο στο Ρέθυμνο είναι αντιμέτωποι με τη Δικαιοσύνη, ενώ όσα εξήγγειλε το υπουργείο Ναυτιλίας, παρέμειναν ως υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα.

Ωστόσο, μετά από χρόνια, το τελευταίο χρονικό διάστημα υπάρχουν πληροφορίες που αναφέρονται σε ενδιαφέρον πλοιοκτήτη για ναύλωση πλοίου στο Ρέθυμνο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διαχρονικά παραμένει ψηλά στην ατζέντα το ζήτημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του Ρεθύμνου με τον Πειραιά. Μπορεί και οι τελευταίες προσπάθειες να έπεσαν στο κενό παρά τις εξαγγελίες του υπουργείου ναυτιλίας, ενώ παράλληλα υπεύθυνοι ναυτιλιακών εταιρειών που ναυάγησαν, ζουν δικαστικές περιπέτειες με το πλοίο ΕΛΛΗ Τ να έχει βγει σε πλειστηριασμό, ωστόσο πληροφορίες των τελευταίων ημερών φέρνουν στην επιφάνεια την δρομολόγηση του πλοίου Aqua Blue στην γραμμή Ρέθυμνο-Πειραιάς-Ρέθυμνο.

Η ανησυχία πολλών εξ όσων συμμετείχαν στις τελευταίες οργανωμένες προσπάθειες για να έρθει καράβι στο Ρέθυμνο υπενθυμίζουν ότι δεν είχαν στηριχθεί αποτελεσματικά από την τοπική κοινωνία τα πλοία που ναυλώθηκαν.

Και μπορεί ο νομός να έχει πληθυσμό που ξεπερνά τις 85 χιλιάδες, όπως και 19 χιλιάδες ενεργούς φοιτητές και 800 χιλιάδες τουριστικούς επισκέπτες κι όμως ακόμη παραμένει σε ναυτικό αποκλεισμό από το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Αξίζει να σημειωθεί ότι μερίδα εξ όσων συμμετέχουν στην επιτροπή μετακίνησης του δήμου Ρεθύμνου, καταγγέλλουν την αδιαφορία της περιφέρειας Κρήτης για συντονισμένη δράση για την άρση του ναυτικού αποκλεισμού του Ρεθύμνου, ωστόσο η σχετική επιστολή που είχαν αποστείλει πριν ένα μήνα, παραμένει αναπάντητη.
Πηγή: neakriti.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης