Για «έγκλημα εις βάρος της δημόσιας περιουσίας και των οικονομικών θυσιών των Ελλήνων», το οποίο συνεχίζεται ακάθεκτο, μιλά ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου (ΣΦΣ), ο οποίος καταγγέλλει την κλοπή 200 μέτρων σιδηροδρομικής γραμμής στην Κορινθία από το πρόσφατα ανακαινισμένο δίκτυο της Πελοποννήσου.

Τα έξι ερωτήματα του ΣΦΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου θέτει μία σειρά από ερωτήματα:

– Προτίθεται ο ΟΣΕ να αποκαταστήσει άμεσα το κλαπέν τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής, ώστε να αποκατασταθεί η ακεραιότητα του δικτύου – και αν ναι πότε;

– Προτίθενται οι ΟΣΕ/ΤΡΑΙΝΟΣΕ να συνεργαστούν στην κατεύθυνση της εξεύρεσης οριστικής λύσης για τον καθαρισμό, εκχόρτωση και συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου και να επαναδρομολογηθούν άμεσα οι τουριστικές αμαξοστοιχίες στο δίκτυο, οι οποίες έγιναν αποδεκτές με ενθουσιασμό και ελπίδα από τις τοπικές κοινωνίες και τους παράγοντες του τουρισμού;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

– Προτίθενται οι ΟΣΕ/ΤΡΑΙΝΟΣΕ να συνεργαστούν στην κατεύθυνση της επαναλειτουργίας τακτικών επιβατικών δρομολογίων σε εντοπισμένα τμήματα του δικτύου Πελοποννήσου, όπως τα τμήματα Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο, Καλαμάτα – Διαβολίτσι – Κυπαρισσία και Πύργος – Πάτρα, τα οποία δύνανται να είναι ανταγωνιστικά και βιώσιμα, αποτελούν πάγιο αίτημα των τοπικών κοινωνιών, ενώ παράλληλα θα αποθαρρύνουν τους επίδοξους κλέφτες μετάλλων;

– Με ποιον ουσιαστικό και όχι προσχηματικό τρόπο σκοπεύει ο ΟΣΕ να διαφυλάξει τις υποδομές και την περιουσία του ελληνικού λαού από τις λεηλασίες των συμμοριών και για ποιον λόγο ολιγωρεί μέχρι σήμερα στις υποχρεώσεις του, όπως αυτές ορίζονται στον νόμο 3891/2010;

– Προτίθεται η πολιτική ηγεσία να μεριμνήσει για τη διαφύλαξη της δημόσιας περιουσίας, της ακριβοπληρωμένης υποδομής και του υπερσύγχρονου εξοπλισμού του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου, καθώς και να πάρει τις καίριες πολιτικές αποφάσεις που θα αξιοποιήσουν επιτέλους προς όφελος των πολιτών τις πολυδάπανες επενδύσεις που έγιναν στο δίκτυο την τελευταία δεκαετία;

– Προτίθεται η δικαστική εξουσία και η Επιθεώρηση Δημοσίας Διοίκησης να διερευνήσουν και να αποδώσουν επιτέλους τις ποινικές ευθύνες στα πολιτικά και υπηρεσιακά στελέχη που είναι αυτουργοί της σημερινής επαίσχυντης κατάστασης του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου, ενός δικτύου που αμέσως μετά την ολοκλήρωση επενδύσεων στη γραμμή και στο τροχαίο υλικό ύψους άνω των 200 εκατ. ευρώ, ανέστειλε την υπερεκατονταετή λειτουργία του χωρίς να λειτουργήσει σε όλο του το μήκος ούτε μία μέρα και ταυτόχρονα παραδόθηκε βορά στις συμμορίες κλεφτών μετάλλων, στους βάνδαλους και τους καταπατητές;

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης