Για ακόμη μία φορά, οι τραγικές ελλείψεις σε ασθενοφόρα και προσωπικό του ΕΚΑΒ προκάλεσαν μεγάλη ταλαιπωρία σε μία άρρωστη γυναίκα με ιατρικό ιστορικό, καθώς και στην οικογένειά της.

Ο κ. Πέτρος Τσεγγενές, κάτοικος Καισαριανής, κατήγγειλε στη zougla.gr ότι χρειάστηκαν δυόμιση-και πλέον- ώρες, προκειμένου η άρρωστη μητέρα του να παραληφθεί από ασθενοφόρο και να μεταφερθεί με ασφάλεια σε κάποιο νοσοκομείο της Αθήνας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εξοργιστικό είναι δε, ότι υπάλληλος που απάντησε στις κλήσεις του καταγγέλλοντα –ο οποίος φοβήθηκε ότι η μητέρα του ίσως υποστεί καρδιακή προσβολή- αποπειράθηκε να κάνει διάγνωση μέσω…τηλεφώνου, λέγοντας προκλητικά, ότι η μητέρα του είναι καλά και ότι δεν έχει πρόβλημα καρδιάς!

Ακόμη πιο προκλητικά είναι τα λεγόμενα μιας άλλης υπαλλήλου, η οποία, μόλις έφτασε τελικά το ασθενοφόρο, ύστερα από δύο ώρες και 35 λεπτά, είπε στον κ. Τσεγγενέ χαρακτηριστικά: «δίπλα στο Λαϊκό Νοσοκομείο είστε, μπορούσατε να πάρετε ένα ταξί ή ένα αμάξι και να την μεταφέρετε εκεί». Όταν ο καταγγέλλων ρώτησε το όνομά της, εκείνη έκλεισε το τηλέφωνο απότομα.

Ακούστε την καταγγελία του κ. Τσεγγενέ:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης