Όταν επισκέπτεται κανείς μια εξουσιοδοτημένη μονάδα για να παραγγείλει το καινούριο του αυτοκίνητο αισθάνεται τουλάχιστον σίγουρος πως το αυτοκίνητο που παραλαμβάνει είναι καινούριο, έχει όλα τα χαρτιά από το εργοστάσιο, και βέβαια όλα τα παραπάνω δικαιολογούν και το αυξημένο τίμημα σε σχέση με εκείνο που θα κατέβαλε σε κάποιον ελεύθερο έμπορο.

Ωστόσο, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στην κατοχή της η «Ημερησία», αποδεικνύεται πως τελικά στην Ελλάδα δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα, ούτε καν για το πολυτελές καινούριο αυτοκίνητο που παραγγέλνεις και παραλαμβάνεις από εξουσιοδοτημένους εμπόρους καταβάλλοντας πάνω από 50.000 ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εφημερίδα αποκαλύπτει μια τεράστια απάτη με εξουσιοδοτημένες μονάδες που πωλούσαν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ως καινούρια!

Το σκάνδαλο αποκαλύφθηκε ύστερα από καταγγελίες που έγιναν από ιδιοκτήτες καινούριων αυτοκινήτων, οι οποίοι ανακάλυψαν πως τα οχήματά τους δεν εμφανίζονται στην ηλεκτρονική βάση δεδομένων του Υπουργείου Μεταφορών, καθώς φαίνεται πως δεν έχουν εισαχθεί ποτέ στην Ελλάδα. Στους δε φακέλους των αυτοκινήτων, που δόθηκαν στους κατόχους ύστερα από εισαγγελική παραγγελία, βρέθηκαν τρία Πιστοποιητικά Συμμόρφωσης αντί για ένα, τρεις άδειες κυκλοφορίας αντί για μία, ενώ τα στοιχεία που αναγράφονται στα Πιστοποιητικά Συμμόρφωσης δεν ταιριάζουν με εκείνα που αναγράφουν οι άδειες κυκλοφορίας.

Το κορυφαίο εύρημα όμως αναγράφεται στο Πιστοποιητικό Ταξινόμησης πολυτελούς μοντέλου, καθώς η ημερομηνία εισαγωγής του προσδιορίζεται στα τέλη Αυγούστου του 2008, ωστόσο από τη Διεύθυνση Συγκοινωνιών εμφανίζεται περιορισμός ή απαγόρευση μεταβίβασης του αυτοκινήτου επτά μήνες νωρίτερα από την εισαγωγή του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με το συγκεκριμένο θέμα έχει ήδη ασχοληθεί ο εισαγγελέας, Διευθύνσεις Μεταφορών, τελωνεία, ενώ παράλληλα έχει γίνει και καταγγελία στο ΣΔΟΕ..

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης