Σε ικανοποιητικούς ρυθμούς εξελίσσονται τα έργα επέκτασης του Μετρό προς τον Πειραιά, σύμφωνα με την εταιρεία «Αττικό Μετρό».

Ειδικότερα, έως τα τέλη Νοεμβρίου είχαν διανοιχτεί τα πρώτα 44 μέτρα σήραγγας συνολικού μήκους 6.364 μέτρων (πρόοδος 0,69%) και τοποθετήθηκαν 43 δακτύλιοι από τους συνολικά 4.243. Ο ρυθμός της εκσκαφής αναμένεται να αυξηθεί μετά από τα πρώτα μέτρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα, ολοκληρώθηκαν οι εργασίες παράκαμψης δικτύων αποχέτευσης ακαθάρτων και ύδρευσης στο Φρέαρ Κομνηνού, ενώ σε προχωρημένο στάδιο βρίσκεται η γενική εκσκαφή του σταθμού «Κορυδαλλός». Στα τέλη Νοεμβρίου βρίσκονταν ήδη στο τέταρτο επίπεδο εκσκαφής του.

Επιπλέον, έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες κατασκευής πασσάλων και κεφαλοδέσμου του κυρίως σταθμού «Νίκαια». Σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι εργασίες εκσκαφής και εφαρμογής εκτοξευόμενου σκυροδέματος στον σταθμό (5ο επίπεδο).

Την ίδια στιγμή ολοκληρώθηκαν οι εργασίες παράκαμψης δικτύων στο σταθμό Μανιάτικα και σε εξέλιξη βρίσκεται η εργοταξιακή κατάληψη και περίφραξη του σταθμού. Για τον λόγο αυτό, από τις 8 Ιανουαρίου έχουν τεθεί σε ισχύ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις πλησίον του σταθμού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα, ολοκληρώθηκαν οι αρχαιολογικές διερευνητικές τομές στη περιοχή του ΟΛΠ στον σταθμό «Πειραιά», ενώ το ίδιο συνέβη με την αρχαιολογική ανασκαφή στο υπό κατάληψη τμήμα. Σε εξέλιξη βρίσκεται η διερεύνηση των αρχαιολογικών πηγαδιών/ δεξαμενών στην πλατεία Π. Μπακογιάννη στον σταθμό «Δημοτικό Θέατρο». Επιπλέον, σε εξέλιξη βρίσκεται η αρχαιολογική ανασκαφή στο ΒΑ τμήμα της Πλατείας Κοραή, ενώ ολοκληρώθηκε στο Φρέαρ Δεληγιάννη.

Τέλος, έτοιμος για τη δημοπράτηση του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 του Μετρό έχει δηλώσει πως είναι ο υπουργός Υποδομών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, αλλά χωρίς να έχει εξασφαλιστεί η απαιτούμενη χρηματοδότηση.

Το πρώτο πάντως κομμάτι της γραμμής που θα κατασκευαστεί θα είναι το τμήμα Άλσος Βεΐκου – Ευαγγελισμός με 9 σταθμούς και προϋπολογισμό 1 δισ. ευρώ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης