Η οικονομική κρίση ψαλίδισε και το παραδοσιακό χαρτζιλίκι των μαθητών για το σχολείο και τη βόλτα. Αυτό αποτυπώνεται ανάγλυφα στην έρευνα που έγινε από την Γραμματεία Καταναλωτή της ΓΣΕΕ, σε ένα μεγάλο δείγμα , στο Βόλο και σε άλλες εργατουπόλεις.

Το Εργατικό Κέντρο Βόλου ανέλαβε να μοιράσει σχετικά ερωτηματολόγια σε μαθητές σχολείων στο πλαίσιο της έρευνας που έγινε και μεταξύ άλλων αποσκοπούσε στην καταγραφή των βασικών στάσεων των γονέων, παιδιών ηλικίας 6 – 13 ετών, στη διαχείριση των καταναλωτικών αναγκών και επιθυμιών των παιδιών τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τη χρονική περίοδο 13 Σεπτεμβρίου 2010 έως 16 Φεβρουαρίου 2011 και είναι το αποτέλεσμα της επεξεργασίας 2.361 ερωτηματολογίων, τα οποία και απετέλεσαν το αντικείμενο στατιστικής μελέτης.

Τα ερωτηματολόγια διανεμήθηκαν σε Δημοτικά Σχολεία, η διανομή – συλλογή έγινε από το Εργατικό Κέντρο Βόλου και αποσκοπούσε στην καταγραφή των βασικών στάσεων των γονέων, παιδιών ηλικίας 6 – 13 ετών, στη διαχείριση των καταναλωτικών αναγκών και επιθυμιών των παιδιών τους. Το ΕΚΒ το επόμενο διάστημα προγραμματίζει με αφορμή και αυτή την έρευνα εκστρατεία με κωδικό «Συμμαχία κατά της Ακρίβειας» μέσω της Επιτροπής Καταναλωτή που έχει συγκροτηθεί στο πλαίσιο της Γραμματείας Καταναλωτή που λειτουργεί στο επίπεδο της ΓΣΕΕ.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Ταχυδρόμος» η εκστρατεία θα έχει στόχο να ενημερώσει, να εκπαιδεύσει και κυρίως να αφυπνίσει τον ενήλικο καταναλωτή που με τη σειρά του θα εκπαιδεύσει και τον ανήλικο στην καθημερινότητά του, καθώς όπως τονίστηκε και σε ημερίδα που διοργανώθηκε στις αρχές της εβδομάδας στην Αθήνα για να παρουσιαστούν τα αποτελέσματα της έρευνας, προβάλλει αναμφισβήτητα πλέον η αναγκαιότητα ανάπτυξης Καταναλωτικού Κινήματος που να αφουγκράζεται τις ανάγκες των ανθρώπων της μισθωτής εργασίας, αλλά και των συνταξιούχων, ιδιαίτερα σήμερα που διανύουμε μια δύσκολη οικονομικά συγκυρία, για την πλειοψηφία των καταναλωτών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης