Αύξηση της τάξης του 7% εμφανίζουν τα ποσοστά της επιββατικής κίνησης στον ΟΑΣΘ, από την αρχή του έτους, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία. 

Η κρίση πέτυχε ό,τι δεν μπόρεσαν να πετύχουν μέχρι σήμερα οι πολιτικές περιορισμού της χρήσης του ΙΧ και ενίσχυσης της χρήσης των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οφθαλμοφανή χαρακτηρίζουν οι συγκοινωνιολόγοι τη στροφή των Θεσσαλονικέων, μετά το ξέσπασμα της κρίσης, στα αστικά λεωφορεία. Τα ταξί, που πλέον θεωρούνται ακριβά, σχηματίζουν ακόμη και τις ώρες αιχμής ουρές στις πιάτσες. Ο αριθμός των κυκλοφορούντων ΙΧ στο κέντρο της Θεσσαλονίκης έχει μειωθεί σημαντικά, ενώ αυξημένος είναι ο αριθμός των επιβατών των αστικών λεωφορείων, που κερδίζουν από τη συνολική πίτα των μετακινήσεων, οι οποίες επίσης περιορίστηκαν.

Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης, τόνισε στον «Αγγελιοφόρο» ότι «από την έναρξη του 2011 μέχρι σήμερα καταγράφουμε αύξηση των επιβατών σε ποσοστό 6% – 7%. Τα δρομολόγια έχουν παραμείνει τα ίδια, ενώ αυξήθηκε η πληρότητά τους».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης