Χωρίς μελέτες πυροπροστασίας και πυρασφάλειας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε περίπτωση εκτάκτων καταστάσεων, λειτουργούν στον Δήμο Νοτίου Πηλίου τα σχολεία τόσο της Πρωτοβάθμιας, όσο και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Το θέμα τέθηκε επί τάπητος στην πρώτη για το νέο έτος συνεδρίαση της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου, με την πρόεδρο Μαρία Παπαβασιλείου να θέτει ζήτημα άμεσης ενεργοποίησης της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου. Κάθε σχολείο υποχρεούται βάσει νόμου να διαθέτει μελέτη πυρασφάλειας.

Ωστόσο από το σύνολο των σχολικών μονάδων τόσο στην Πρωτοβάθμια, όσο και στη Δευτεροβάθμια κανένα δεν διαθέτει μελέτη που δεν είναι μόνο τυπική, αλλά και ουσιαστική για τη θωράκιση των σχολείων και κατ’ επέκταση των μαθητών και εκπαιδευτικών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι κίνδυνοι πυρκαγιάς στα σχολεία μπορεί να προέρχονται από ένα απλό βραχυκύκλωμα, μια αμελή συντήρηση σε ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό, από λεβητοστάσια και δεξαμενές καυσίμων.

Στην αναγκαιότητα να ολοκληρωθούν την Τεχνική  Υπηρεσία του Δήμου οι μελέτες πυροπροστασίας και πυρασφάλειας των σχολικών μονάδων με βάση τον νέο νόμο, ώστε να μπορέσουν να εκδοθούν τα πιστοποιητικά πυρασφάλειας και πυροπροστασίας από την Πυροσβεστική Υπηρεσία, αναφέρθηκε στη συνεδρίαση της Σχολικής Επιτροπής η κ. Παπαβασιλείου.

«Το βασικότερο όλων είναι να διασφαλιστεί η ασφάλεια μαθητών και εκπαιδευτικών σε περίπτωση πυρκαγιάς και αυτό επιτάσσει άμεσα την ανάγκη από πλευράς της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου να προβεί στην ολοκλήρωση των διαδικασιών, έτσι ώστε τα σχολεία να αποκτήσουν πιστοποιητικό πυρασφάλειας. Ωστόσο από πλευράς Δήμου δεν έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες», τόνισε η κ. Παπαβασιλείου. Η επιτροπή αποφάσισε να στείλει άμεσα επιστολή στην Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου για την ολοκλήρωση των μελετών και ενεργειών που απαιτούνται ώστε να εκδοθούν όλα τα πιστοποιητικά πυρασφάλειας και πυροπροστασίας για τις σχολικές μονάδες τόσο της Πρωτοβάθμιας, όσο και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με πληροφορίες από το taxydromos.gr

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης