Τα μέτρα του Δήμου Θεσσαλονίκης για λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 5 Ιουνίου 2015, 14:53
Τα μέτρα του Δήμου Θεσσαλονίκης για λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα
Τάξη στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης, με τέσσερις παρεμβάσεις που αναμένεται να γίνουν έως το τέλος του χρόνου, θα επιχειρήσει να βάλει η διοίκηση του κεντρικού δήμου σε συνεργασία με την Τροχαία και άλλους αρμόδιους φορείς.

Στόχος είναι να εξαλειφθεί το φαινόμενο των διπλοπαρκαρισμένων οχημάτων, να απελευθερωθούν οι λεωφορειολωρίδες από τα παράνομα σταθμευμένα Ι.Χ., να μειωθεί η χρήση των αυτοκινήτων στο ιστορικό κέντρο και να αυξηθεί η χρήση του ποδηλάτου.

«Πρέπει να παρθούν μέτρα θαρραλέα για τον αποκλεισμό των Ι.Χ. αυτοκινήτων από το ιστορικό κέντρο. Να εισέρχονται μόνο οι κάτοικοι του κέντρου, τα άτομα με ειδικές ανάγκες αλλά και όσα οχήματα είναι απολύτως απαραίτητα. Αντίθετα, θα πρέπει να ενθαρρύνουμε τη χρήση του ποδηλάτου και να κάνει εκκωφαντική εμφάνιση στους δρόμους της πόλης» ανέφερε ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Περιβάλλοντος και Καθαριότητας του Δήμου Θεσσαλονίκης Θανάσης Παππάς.

Σύμφωνα με τον κ. Παππά, για να μπει «φρένο» στο κυκλοφοριακό θα πρέπει, κατ’ αρχάς, οι γερανοί της Τροχαίας να πιάσουν δουλειά με εντατικούς ρυθμούς και να σηκώνουν τα διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα που παρκάρουν οι οδηγοί ανεξέλεγκτα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Στα σχέδια είναι να μπουν στο… παιχνίδι και ιδιώτες μεταφορείς που θα βοηθούν το έργο της Τροχαίας.
Επιπλέον, για την απελευθέρωση των λεωφορειολωρίδων ως «λύση» φαίνεται η τοποθέτηση ψηλών προστατευτικών εμποδίων, ώστε να μην μπορούν να εισέρχονται τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και να γίνεται απρόσκοπτα η κίνηση των αστικών λεωφορείων.

Σύμφωνα με το αρχικό πλάνο, τα προστατευτικά πλαστικά εμπόδια θα τοποθετηθούν στις πέντε νέες λεωφορειολωρίδες, στις οδούς Αλεξάνδρου Παπαναστασίου, Λεωφόρο Στρατού, Αγγελάκη, Ανδρέα Παπανδρέου και Εθνικής Αντιστάσεως.

«Θέλουμε να ανακτήσουμε τις πέντε νέες λεωφορειολωρίδες. Έχουμε την απαίτηση ο ΟΑΣΘ να βάλει τις κάμερες και να τις ενεργοποιήσει για τους οδηγούς που εισέρχονται παράνομα, ώστε να απελευθερωθούν οι λεωφορειολωρίδες από τα Ι.Χ.» πρόσθεσε ο κ. Παππάς.

Τρίτη προτεραιότητα της διοίκησης του Δήμου Θεσσαλονίκης είναι να αλλαχτεί το καθεστώς των φορτοεκφορτώσεων των καταστημάτων και να γίνεται μόνο βραδινές ώρες για λόγους εύρυθμης λειτουργίας της πόλης.

Τέλος, προγραμματίζεται να ανακατασκευαστεί ο ποδηλατόδρομος από τη Γιαννιτσών έως την Κουντουριώτου και να τοποθετηθούν -επίσης- προστατευτικά διαχωριστικά, ώστε από τη μια να κυκλοφορούν με ασφάλεια και μεγαλύτερη άνεση οι ποδηλάτες και από την άλλη να μην επιτρέπεται στα Ι.Χ. να παρκάρουν πάνω στους ποδηλατοδρόμους.

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 5 Ιουνίου 2015, 14:53